עומרי גלזר חתם בהפועל ב"ש, שתפעל לעסקה עם מ.ס אשדוד

עומרי גלזר | הפועל באר שבע

לוי מעוניין בכנעאן ובדוד, קלטינס עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. קבהא לא יגיע לאימון הפתיחה ולא מוכן לקצץ או לעזוב. מיכה ואנסה צפויים לחתום השבוע. שוער מכבי חיפה הצטרף ובקבוצה מקווים שישמש גיבוי למרציאנו

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ידעו כבר לפני מספר שבועות שבירם כיאל לא יגיע לקבוצה. הקשר העביר אז מסר ברור באמצעות סוכנו דודו דהאן כי משפחתו לא מוכנה לעזוב את הצפון וכי הוא נשאר בבני סכנין. למרות ניסיונות השכנוע, בבאר שבע לא באמת האמינו שכיאל יצטרף. אתמול (שני) הוא העביר מסר חד משמעי שהוא נשאר בסכנין וכעת באר שבע תנסה לסגור רק את עסקת איהאב גנאים.

היום תסגור הקבוצה סופית את נושא האופציה בחוזה של דור מיכה. הקשר שוחח אתמול עם אנשי המועדון ונראה כי העסקה סגורה. החותמת הרשמית תגיע רק לאחר חתימת החוזה, שתתבצע ככל הנראה עוד השבוע. גם עסקת יוג'ין אנסה אמורה להיחתם השבוע לאחר שאתמול, כזכור, נרשמה התקדמות משמעותית בעסקה מול הפועל רעננה, שתקבל כ-250 אלף דולר עבורו.

בינתיים, בבאר שבע העבירו מסר למ.ס אשדוד לפיו הם היו רוצים לראות את מוחמד כנעאן או דין דוד בקבוצה. ג'קי בן זקן דורש הרבה כסף על השניים, שעל מועמדותם פורסם כאן עוד לפני מספר שבועות, אך בבאר שבע בודקים אופציה נוספת – החלפת שחקנים. רוני לוי ואלונה ברקת שוחחו על אפשרות כזאת ואם מהלך כזה יקרה, לא מן הנמנע שבאר שבע תוותר על שחקנים כדי להוביל למהלך הזה. במועדון מאמינים שכנעאן יוכל לייצר רווח משמעותי בעתיד, ושחקנים כמו דוד קלטינס באים בחשבון במקרה של טרייד.

דין דוד | לירון מולדובן

מרואן קבהא, שאותו באר שבע ניסתה לכלול בעסקה, ישהה בבידוד בעשרת הימים הקרובים מכיוון שנדבק בקורונה ולכן לא יגיע לאימון הפתיחה. בסביבתו הבהירו כי כרגע הקשר נשאר בקבוצה והוא גם לא מעוניין לעזוב או לקצץ בחוזה. סינטיהו סלליך לא מסכים לקיצוץ של 30 אחוז. בבאר שבע החליטו להמתין עד סוף השבוע בתקווה שיגיעו לפשרה, אחרת יורו לו את הדרך החוצה.

בגזרת השוערים: כפי שפרסמנו כאן אתמול, אופיר מרציאנו יגיע לפגישה עם אלונה ברקת, אולם זה יקרה רק לאחר שימצה משא ומתן עם קבוצת מליגת המשנה באנגליה. בסביבתו הודו כי לאחר מיצוי המגעים בימים הקרובים, הוא יקבל החלטה ואם יחזור לארץ – באר שבע היא אופציה בהחלט טובה. ברקת תמתין לו מכיוון שהיא הייתה מעדיפה לא להחתים את אריאל הרוש. האוהדים ממשיכים להציץ את חברי ההנהלה בהודעות ומבקשים לא להחתים את השוער.

שוער שבינתיים כן הצטרף הוא עומרי גלזר, שעזב את מכבי חיפה וחתם לשלוש שנים. גלזר אמור לשמש כגיבוי לשוער בכיר שיחתום, בתקווה שיהיה זה מרציאנו כאמור. גלזר אמר במעמד החתימה: "אני נרגש לחתום במועדון ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. כעת עומדות לנגד עיניי המטרות של הקבוצה ואני מחכה בקוצר רוח למשחק הראשון שלי בטרנר מול הקהל האדום".

בנוסף, במועדון מתכוונים לשוחח היום עם רותם חטואל. לספורט1 נודע כי היום תפוג האופציה להארכת החוזה שלו בשנתיים נוספות. לפני מספר שבועות הובהר לשחקן כי האופציה תמומש. החלוץ בן ה-23 כבש בעונה הקודמת ארבעה שערים ב-24 הופעות בליגה.

רותם חטואל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי