המועמד המוביל: בית"ר תיפגש עם שאבו. גם דומב ולבנדה מועמדים

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

הפור נפל: קומאן ואוחנה ינסו לסגור עם עוזר המאמן שעזב, השניים האחרים יוזמנו לשיחות אם לא יחתום. בלבול בנושא התקציב בבירה, ארגון השחקנים לשחקני בית"ר: הקיצוץ לא חוקי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, ייפגש השבוע עם חיים שאבו ועשוי למנותו לתפקיד עוזרו של ארווין קומאן. שאבו הוא המועמד המוביל לתפקיד ואם בפגישה יגיעו הצדדים לסיכום כספי, הוא ימונה מיידית לתפקיד. במידה שהצדדים לא ימצאו את עמק השווה, בבית"ר סימנו שני מועמדים אחרים – אסי דומב וגילי לבנדה.

בנושא אחר: אתמול (שני) פרסמנו כי שניים משחקני הקבוצה פנו רשמית לארגון השחקנים על מנת לקבל סיוע משפטי לקראת המאבק מול משה חוגג. השניים ביקשו שלא לפרסם את שמם וטענו כי מדובר בבירור ראשוני בלבד. בארגון השחקנים בדקו את הנושא והודיעו לשחקנים כי הקיצוץ לא חוקי, במידה שחוגג מקצץ בשל שיקולים כלכליים. במקרה כזה, לא מן הנמנע שייפתח בקרוב מאבק משפטי בין השחקנים לבעלים.

בשיחה שהתקיימה בין אלי אוחנה לקומאן, הובהר למאמן כי נושא התקציב לא נסגר לחלוטין. בשל כך, בית"ר לא יודעת כמה כסף בדיוק להציע לשחקנים. דור אלו ואורי מגבו יקבל הצעה רשמית השבוע. חגי גולדנברג הוא המועמד השני במקרה שאלו לא יסגור.

משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי