כיאל הטיל וטו על מעבר לב"ש. פלקושצנ'קו על הכוונת של סכנין

מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הקשר הבהיר לראשי הקבוצה כי הוא אינו רוצה לעזוב והסאגה הגיעה לסיומה. שחקן מכבי חיפה מבוקש על ידי מימר, שמקווה לשתף איתו פעולה בפעם השלישית. וגם: גנאים צפוי לחתום בקרוב בבירת הנגב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין מביעה עניין בקשר מקסים פלקושצ'נקו, שסיים השאלה בת עונה בהפועל חדרה ושב למכבי חיפה. השחקן שהציג יכולת גבוהה בפליאוף התחתון הגיע לקבוצה מהשרון בהמלצתו של המאמן דאז, שרון מימר, שכידוע מדריך כיום את הקבוצה מהמגזר. מימר אימן את השחקן גם בהפועל חיפה ויקווה לשתף איתו פעולה בקבוצה נוספת – כאמור שלישית במספר. פלקושצ'נקו עצמו, כך נודע, מעוניין להגשים חלום ולצאת לשחק באירופה, אך במידה והדבר לא יבשיל, הוא עשוי להיפגש עם ראשי סכנין.

אתמול הודיעה סכנין על הארכת חוזהו של מחמוד קנדיל בן ה-32, שחתם לעונה אחת ואמור להיות השוער הבכיר שלה גם בעונה הקרובה. במועדון הציעו לקנדיל חוזה ארוך טווח ותפקיד מקצועי לאחר הפרישה, אך השוער סירב, הבהיר כי הוא כלל לא חושב על סיום הקריירה וכאמור סגר לעונה אחת. מי שיתחרה עם קנדיל על אפודת השוער של מימר הוא גד עמוס, שהגיע ממכבי אחרי נצרת וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

סאגה נוספת שהגיעה לסיומה אתמול היא עתידו של בירם כיאל, שצפוי להישאר בבני סכנין גם בעונה הקרובה. כזכור, בתחילת השבוע אישרה הקבוצה מהמגזר לקשר לנהל שיחות מול הפועל באר שבע והסכימה לשחררו תמורת 500 אלף ש"ח, אולם השחקן עצמו טרף את הקלפים כשהודיע כי הוא בכלל לא רוצה לעזוב. "רצינו לסיים את הנושא בהקדם. ברגע שבירם הודיע שהוא לא רוצה ללכת, הסיפור נגמר", סיפרו במועדון.

מי שככל הנראה כן יעשה את הדרך מסכנים לבאר שבע הוא הקשר איהאב גנאים, שכידוע כבר סיכם את תנאיו בבירת הנגב והערכה היא שיחתום רשמית עד הסוף השבוע. במקביל, בסכנין ממתינים לתשובתו לוקאס שפנדלהופר, שהבהיר לאנשי הקבוצה כי יישאר אם כיאל ימשיך בקבוצה. כעת, לאחר ההתפתחויות האחרונות, במועדון מצפים שהבלם האוסטרי ישוב לישראל ויוביל את הגנת הקבוצה בעונה המשחקים הקרובה.

בירם כיאל מאוכזב
בירם כיאל מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי