מכבי חיפה תפגוש את קייראט, צומצמו היריבות לסיבוב השני

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

האלופה תפגוש פעם נוספת את הקזחים, אותם הדיחו במוקדמות הליגה האירופית בעונה שעברה. מחר תיערך הגרלה נוספת ,בכר יקווה לא לקבל את אולימפיאקוס ומהכוכב האדום. גם יריבות מכבי ת"א הפועל ב"ש ואשדוד צומצמו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה את זה בגדול וזכתה בעונה החולפת באליפות, שחזרה אל הכרמל אחרי עשור שחון ושחור. היום (שלישי) הירוקים הוגרלו בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות וזכו להגרלה די נוחה – היריבה הבאה תהיה קייראט הקזחית, אותה ניצחה 1:2 בסמי עופר בשנה שעברה במשחק בודד לאור נגיף הקורונה.

באותו משחק בשנה שעברה, ניקיטה רוקאביצה כבש ובישל ליובל אשכנזי והירוקים עברו שלב – כזכור, לא נערך משחק גומלין בשל המצב בו הייתה אירופה בעקבות התפרצות נגיף קורונה. קייראט מדורגת במקום השלישי בליגה המקומית, שם שוחקו כבר 15 מחזורים.

צפו בניצחון של מכבי חיפה על קייראט מאשתקד:

הקבוצה של ברק בכר נלחצה מהגרלה קשה כמו לודוגורץ אלופת בולגריה, היריבה החזקה מכולן, בה משחק אגב מאוויס צ'בוטה אותו הירוקים מעוניינים לצרף. שריף טירספול ממולדובה ודינמו טבליסי הגיאוגרית היו אופציות נוספות. הירוקים העפילו בעבר פעמיים לשלב הבתים היוקרתי – ב-2002/03 עם יצחק שום וכן עם אלישע לוי ב-2009/10.

משחקי הסיבוב הראשון של ליגת האלופות ייערכו ב-6 או ב-7 ביולי, ממש אוטוטו, ומשחק הגומלין ייערך ב-13 או ב-14 לחודש. מכבי חיפה, כידוע, כבר פתחה את אימוניה לעונת 2021/22 באופן לא רשמי (אימוני רשות), וביום ראשון תחל אותם באופן רשמי.

מכבי חיפה אלופה | מאור אלקסלסי

כבר מחר (רביעי, 13:00) תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ואם מכבי חיפה תעבור את קייראט ותגיע לסיבוב המוקדמות השני, היא תפגוש את אחת מבין אולימפיאקוס (יוון), הכוכב האדום בלגרד (סרביה) או המנצחת במפגש בין שריף טירספול (מולדובה) לטאוטה (אלבניה).

בנוסף, מחר תיערך גם הגרלת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, בה ישתתפו שלוש נציגות ישראליות – מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד. למעשה, מכבי ת"א והפועל ב"ש נמצאות בצד של המדורגות בזכות הניקוד הגבוה שלהן, בעוד שאשדוד, ששבה לאירופה אחרי 16 שנה, לא מדורגת לקראת המשחקים שיתקיימו ב-22 ו-29 ביולי.

לאחר צמצום היריבות, מכבי ת"א יכולה לפגוש את המנצחת בין גאגרה (גיאורגיה) לסוטג'סקה (מונטנגרו), המנצחת בין שירוקי (בוסניה) ולאזניה (אלבניה) או את המנצחת בין סילקס (מקדוניה) לפטרוקוב (מקדוניה). בנוסף, גם אריס סלוניקי (יוון) וקסלה (אזרבייג'אן) בין האפשרויות של הצהובים.

ואן לוון. מכבי ת"א תעדיף להימנע ממפגש נגד אריס סלוניקי | לירון מולדובן

האפשרויות של ב"ש הן המנצחת בין פ.צ נואה (ארמניה) לקופס קואופיו (פינלנד), המנצחת בין ז'ילינה (סלובקיה) לדילה גורי (גיאורגיה) או סומאגייט (אזרבייג'אן), שחטאר קרגאנדי (קזחסטן) וארדה קרדז'אלי (בולגריה). אשדוד יכולה לקבל את אוניברסטטה קראיובה (רומניה), קרבאח (ארזרבייג'אן), סלובאצ'קו (צ'כיה), א.א.ק אתונה (יוון) או המנצחת בין פהרבר (הונגריה) לארארט ירבאן (ארמניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי