ינון אליהו מועמד למכבי חיפה, גלזר חתם בהפועל ב"ש

מוחמד אבו פאני, ינון אליהו | מאור אלקסלסי

האלופה מחפשת מגן ימני ובוחנת את אופציית שחקן מכבי פ"ת, אותו אבי לוזון סירב לשחרר כרגע. השוער עזב לבירת הנגב. ג'ראפי, צור ומשפתי מועמדים להחליפו. עסקת אורי דהן לא מתקדמת

(גודל טקסט)

ככל הנראה, מכבי חיפה תפתח את אימוניה באופן רשמי ביום ראשון עם לא מעט עמדות חסרות. אחת העמדות הבעייתיות היא עמדת המגן הימני, וכרגע אין לאלופה אחד כזה. ארנסט מאבוקה עזב עם תום חוזהו בסיום העונה החולפת, בזמן שרז מאיר טרם חתם על חוזה חדש ונחשב כרגע לשחקן חופשי. כזכור, מכבי חיפה לא מימשה את האופציה על מאיר, אבל הגישה לו הצעה חדשה. המגן עצמו בוחן מספר אופציות נוספות, והפועל תל אביב פנתה אליו, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

לספורט1 נודע כי הירוקים בוחנים במקביל אופציות חלופיות, ואחת מהן היא ינון אליהו. גורם בכרמל כבר שוחח עם אבי לוזון, יו"ר מכבי פתח תקווה, בשלב זה מסרב לשחרר את המגן. עם זאת, העובדה שחוזהו של אליהו יסתיים בסיום העונה שבפתח עשויה להביא בסופו של דבר לכדי עסקה. מעבר לכך, מכבי חיפה מחפשת גם מגן ימני זר כידוע, שישמש כמגן המוביל בסגל.

כרגע, עסקת העברתו של אורי דהן לא מתקדמת. בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, לא ממהר לשחרר את הבלם. כפי שפרסמנו, האלופה הציעה לק"ש 600 אלף יורו ומספר שחקנים בהשאלה, ביניהם יהאב אבו אלשיך, אך בשלב זה הקבוצה הצפונית מסרבת. "מדובר במשא ומתן וכל צד מנסה להרוויח עוד ועוד, וזה לגיטימי. בסופו של דבר, יש הבנה שדהן עצמו רוצה להתקדם", אמר גורם המעורה בפרטים.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, עומרי גלזר הודיע סופית שיעזוב את הקבוצה. השוער השני של מכבי חיפה חתם בהפועל באר שבע, אך גם בה לא אמור לשמש כשוער הבכיר, שכן הקבוצה עדיין מעוניינת באופיר מרציאנו ואריאל הרוש. גלזר קיבל הצעה להישאר כשוער מחליף בחיפה, אך בחר להיפרד מהירוקים, שיחפשו שוער חדש לגיבוי. מספר שוערים הוצעו לאלופה, ביניהם אסף צור ורועי משפתי, אך נדרשים עבורם דמי העברה, ולכן במועדון יבדקו אופציות נוספות. גם שמו של יואב ג'ראפי עלה כמועמד.

עומרי גלזר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי