אריק בנאדו מונה לעוזר מאמן הפועל ב"ש, שנפרדה מלואי טאהא

אריק בנאדו | הפועל באר שבע

שחקן העבר הצטרף לצוות המקצועי של רוני לוי: "מודה על האמון, מחכה בקוצר רוח לפתיחת האימונים". המאמן ואליניב ברדה בירכו. הבלם עזב סופית אחרי שש וחצי שנים: "תודה, תמיד תישאר חלק מהמשפחה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לואי טאהא עוזב סופית את הפועל באר שבע. הבלם, שסיים את חוזהו בקבוצה מבירת הנגב בסיום העונה החולפת, ישחק בעונה הבאה בקבוצה חדשה אחרי שש וחצי שנים בב"ש. כידוע, הוא מנהל משא ומתן מתקדם עם הפועל חיפה. לפי ההסכם בין טאהא לבין הפועל ב"ש, הקבוצה צריכה להעביר לו פיצוי של שלוש משכורות, זה מכיוון שלא מימשה את האופציה בחוזה שלו. בהתחלה במועדון שקלו בחיוב להציע לבלם חוזה חדש, אך לאחר מכן החליטו שלא לעשות זאת.

הפועל ב"ש פרסמה היום (שלישי) הודעת פרידה מהבלם בן ה-31: "לואי היקר שלנו, אנו נפרדים אחרי כשבע שנים יחד ורוצים לומר תודה גדולה! תודה על שהיית קפטן מוביל, על הצלחות וגם על אתגרים ותקופות מורכבות. תודה על 3 אליפויות, שלבי הבתים בליגה האירופית, פעמיים אלוף האלופים, גביע המדינה וגביע הטוטו. תישאר תמיד חלק ממשפחת הפועל באר שבע ומהלב של כל אוהדי הקבוצה. אנחנו אוהבים אותך מאד ומאחלים לך רק הצלחה בהמשך דרכך".

כמו כן, אריק בנאדו מונה היום לעוזר המאמן של הקבוצה לעונה הקרובה. "אני מאוד שמח להגיע לבאר שבע ומודה על האמון שניתן בי. מחכה בקוצר רוח לפתוח את האימונים בתחילת השבוע הבא", אמר שחקן העבר. רוני לוי בירך: "כשחקן, אריק היה מודל לחיקוי והערצה. אריק הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה ואני שמח על הצטרפותו למועדון". אליניב ברדה אמר: "אני שמח על הצטרפותו של אריק לצוות המקצועי שלנו. שיחקנו יחד כאשר הוא היה הקפטן שלי ואני בטוח שהוא יעזור לנו לעמוד במטרות".

לואי טאהא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי