טאהא חתם לשנתיים בהפועל חיפה, ברסקי מעוניין להישאר

לואי טאהא | הפועל חיפה, רשמי

הבלם שנפרד מהפועל באר שבע הצטרף רשמית לסגל של הקבוצה מהכרמל. "שמח, זה המקום בו עשיתי צעדיי הראשונים". קשר מכבי תל אביב ינסה להגיע לסיכום על התרת חוזהו מהצהובים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה צפויה הודיעה היום (שלישי) רשמית על החתמה שלישית בקיץ הנוכחי, שמגיע מהפועל באר שבע לכרמל. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, שני השחקנים הראשוניים שהצטרפו היו השוער אוהד לויטה והמגן דודי טוויטו והערב גם הבלם לואי טאהא הצטרף למועדון לאחר שחתם לשנתיים.

"שמחים לצרף לקבוצה את אחד מהבלמים המובילים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות" אמר הבעלים יואב כץ לאחר ההודעה הרשמית. "אין לי ספק שלואי יחזק את חוליית ההגנה ויתרום הרבה מניסיונו ואישיותו להצלחת הקבוצה". טאהא עצמו אמר: "שמח מאוד להצטרף למשפחת הפועל חיפה עם הקהל המדהים והאצטדיון המצוין. זה המועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן".

"שמח מאוד לחזור לשתף פעולה עם אלישע לוי שהיה איתי בהפועל ב"ש ובמיוחד שמח להצטרף לקבוצה תחת יואב כץ. תודה לניר קרין הסוכן שמלווה אותי עוד מימיי בהפועל עארבה". טאהא עזב את הפועל באר שבע וזכה להתעניינות גם של בני סכנין וגם של הפועל קריית שמונה, אך החליט לחתום בקבוצה של כץ גם בשל העובדה שקיבל חוזה לשנתיים.

טאהא. חתם לשנתיים בהפועל חיפה | מאור אלקסלסי

טאהא צפוי להצטרף לצמד הבלמים בן והבה וניסו קפילוטו, שבקרוב יאריכו את חוזיהם במועדון. מי שעתידו לא ברור הוא הבלם מיקי סירושטיין שזוכה להתעניינות מצד מועדונים אחרים בליגת העל. שחקן נוסף שבו מעוניין אלישע לוי הוא קשר מכבי תל אביב, רוסלן ברסקי.

ברסקי שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בקבוצה ממכבי תל אביב ומעוניין להמשיך בכרמל גם בעונה הבאה. ברסקי מחזיק בחוזה לעונה נוספת אצל הצהובים, אך ינסה להתיר את חוזהו כדי להישאר בכרמל ולעבות את מרכז השדה של אלישע לוי.

ברסקי. רוצה להישאר בהפועל חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי