מפורטו לישראל: קשר קמרוני צעיר חתם במכבי נתניה לעונה אחת

בוריס אנו | טוויטר

בוריס אנו, לו עבר במועדון הפאר הפורטוגלי והופעה בנבחרת הצעירה של קמרון, הצטרף לקבוצה והוא מחזיק באופציה לשלוש עונות נוספות. יהיה הרכש החמישי של היהלומים הקיץ. דומביה זומן לנבחרת חוף השנהב לטוקיו 2020

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה לא עוצרת. לאחר שצירפה את שי קונסטנטין, אמיר ברקוביץ', יניב מזרחי ומאמון קשוע, היהלומים הודיעו היום (שלישי) על רכש נוסף וחמישי במספר: הקשר בוריס אנו חתם במועדון על חוזה לעונה הקרובה והוא יגיע לארץ במהלך השבוע הבא ויצטרף לאימוני הקבוצה. צפו בביצועיו:

אנו, שחקן קמרוני בן 21 בלבד, יהיה הרכש החמישי של הצהובים מהשרון לקראת העונה הבאה. הוא גדל בפורטו ונמנה בעברו בסגל נבחרת קמרון הצעירה, כאשר בעונה בחולפת הוא שיחק בלאנס ב' מהליגה הצרפתית הרביעית, במדיה ערך שמונה הופעות בהן בישל שני שערים. בעונות הקודמות הוא היה חלק מקבוצת המילואים של פורטו, כאשר בעונת 2019/20 הוא כבש שני שערים ב-13 משחקים במדיה.

מלבד אנו, שכאמור חתם על חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לשלוש עונות נוספות, בנתניה חיזקו משמעותית את חוליית ההתקפה עם הבאתו של מזרחי מבית"ר תל אביב/בת ים בנוסף לצירופו של קשוע, לו עבר בליגת העל במדי הפועל חיפה. בנושא אחר, השחקן אבובאקר דומביה קיבל זימון לסגל נבחרת חוף השנהב לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020 שתיערך בקיץ הקרוב. השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה בסיום הטורניר.

אבובקאר דומביה
דומביה. זימון נראה לשחקן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי