גיא מלמד מועמד להפועל ב"ש, חוזהו של רותם חטואל הוארך

גיא מלמד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

שמו של חלוץ סט. ג'ונסטון עלה בבירת הנגב, אין התקדמות עם שכטר. תגלית העונה נשאר והאופציה לשנתיים נכנסה לתוקף: "פוטנציאל גדול". במועדון ממתינים למרציאנו, פנייה נוספת לגנאים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע האריכה את חוזהו של החלוץ רותם חטואל. למועדון הייתה אופציה עד ה-15 ביוני להודיע על סיום ההתקשרות עם השחקן, אחרת החוזה מתחדש אוטומטית לשנתיים נוספות. על פי סעיף בהסכם, באר שבע תוכל להשתחרר שוב מהחוזה בתום העונה הבאה. במועדון הודיעו לשחקן כי הם מרוצים מהיכולת שהציג בעונה שעברה ולכן הוא ימשיך. המטרה המרכזית של באר שבע תהיה לנסות ולמכור אותו בעתיד. "לרותם יש פוטנציאל גדול ולכן הוא ממשיך איתנו", סיכמו בבירת הנגב.

חטואל בן ה-23 הגיע בתחילת העונה שעברה מאחי נצרת, במדיה כבש שמונה שערים. בתום העונה הנוכחית הוא נבחר לתגלית העונה על ידי אוהדי הקבוצה, אחרי שכבש ארבעה שערי ליגה ועוד שער חשוב באירופה, מול ניס. את השחקן מייצג עידו קרן.

בקבוצה, כידוע, רוצים לצרף חלוץ. אחרי ששמו של איתי שכטר עלה, מעבר להצעה שקיבל, המשא ומתן בין הצדדים עדיין לא התקדם. במועדון ערכו ישיבה מקצועית בה עלו מספר שמות של חלוצים אחרים, ביניהם של גיא מלמד. סוכנו הגיע בימים האחרונים לארץ ובודק גם אפשרות שישוב לישראל. גורם בהפועל ב"ש אמר: "השם אכן עלה אבל מעבר לכך אין עדיין שום התקדמות".

רותם חטואל | דני מרון

במועדון טוענים כי לא התקבלה כל החלטה לגבי עתידו של ז'וסואה. "נשארנו באותו מקום שבו היינו לפני שבועיים. כל יום נערכות שיחות בעניין, אבל שום דבר לא התקדם". המטרה היא לקבל החלטה עד סוף השבוע, זאת מתוך רצון לסיים את הסאגה לפני האימון הראשון ביום ראשון.

למרות שעומרי גלזר חתם בקבוצה, במועדון עדיין רוצים לצרף את אופיר מרציאנו או אריאל הרוש. כזכור, בשבוע שעבר הוצע איתמר ישראלי אך מועמדותו ירדה מהפרק מיד בשל רצונו של רוני לוי לראות שוער בכיר יותר בקבוצה. כזכור, מרציאנו ממתין להצעה מהליגה השנייה באנגליה ואם לא יקבל אותה בימים הקרובים באר שבע תיכנס למשא ומתן עימו, בתקווה שיסכים להפחית מהדרישות הכספיות.

"אופיר אחרי תקופה חלומית בהיברניאן, אין כמעט שוערים פנויים ברמה שלו", הסבירו בסביבתו את הרצון להתקדם. אתמול פנו במועדון לבני סכנין בניסיון נוסף לסגור את עסקת איהאב גנאים. עו"ד גיא פרימור מנסה ליצור מתווה בו שני הצדדים יסכמו על תשלום שיהיה הגיוני ואם זה יקרה, הוא יחתום בקבוצה. יוג'ין אנסה אמור לנחות בקרוב ויחתום בקבוצה.

איהאב גנאים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי