הפועל חיפה מחפשת חלוץ: מרשל אודה הוצע לקבוצה, גם וארן הוזכר

בשבת הוא כבר מול האקסית. קפילוטו | שלומי גבאי

אחרי שהחתימה שוער, מגן ובלם מהפועל באר שבע, גם החלוץ ששוחרר מועמד להגיע לעמדה אותה רוצים לחזק בכרמל, כמו גם אקס הפועל חדרה. כץ ישוחח עם לירן סרדל וינסה להגיע לסיכום עם השחקן שדורש חוזה ארוך טווח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה את העונה האחרונה באכזבה גדולה כאשר נחלצה מירידת ליגה רק במחזורי הסיום, ולכן הבעלים יואב כץ והמאמן אלישע לוי החליטו שלא להמתין והם פועלים בכדי לבצע את השינויים המתאימים שיובילו את הקבוצה לפלייאוף העליון בעונה הבאה. המטרה של ראשי הקבוצה היא להגיע למחנה האימונים שצפוי להיערך בקפריסין בחודש הבא בסגל סגור ככל שניתן, ובקבוצה כבר חתמו שלושה שחקנים מהפועל באר שבע: השוער אוהד לויטה, המגן דודי טויטו, והבלם לואי טאהא שאתמול (שלישי) חתם בקבוצה לשנתיים.

המטרה הבאה של ראשי הקבוצה היא חיזוק בעמדת החלוץ. אלון תורג'מן ימשיך בעונה הבאה, בעוד עתידו של עדן בן בסט עדיין אינו ברור. בנוסף, ויליאם אגאדה וקייס גאנם חזרו להפועל ירושלים להפועל באר שבע בהתאמה. למועדון הוצעו לאחרונה מספר חלוצים, וביניהם אקס הפועל חדרה, מרשל אודה, שכבש העונה עשרה שערים בכל המסגרות. שחקן נוסף שעשוי להגיע לקבוצה בעמדה זו הוא אנתוני וארן ששוחרר מבאר שבע ומחזיק בהצעות נוספות מליגת העל.

בנוסף, בקבוצה מקווים כי הסאגה סביב עתידו של הקשר לירן סרדל תסתיים בקרוב. השיחות מול השחקן יתחדשו בסוף השבוע, כאשר כץ עצמו ינסה לשוחח עם הקשר ולהגיע עמו לסיכום. סרדל מעוניין בחוזה ארוך טווח ובשדרוג מבחינה כספית.

לירן סרדל, אליסון דוס סנטוס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי