המחליף של גורדנה: נאור סבג חתם במ.ס אשדוד

נאור סבג | מ.ס אשדוד, רשמי

אחרי שבן שמעון איבד את הקשר שעזב להפועל ב"ש ובדרך לאבד כראה גם את שלומי אזולאי, הגיע חיזוק למרכז השדה. סבג, שעזב את מכבי פ"ת, הצטרף בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת: "מודה על האמון, מקווה להחזיר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד איבדה את אחד הנכסים הכי גדולים שלה בעונה הקודמת, רועי גורדנה, שחתם בהפועל באר שבע. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, גם שלומי אזולאי יעזוב בקרוב מאוד את הקבוצה של רן בן שמעון, לה נוצר חור משמעותי במרכז השדה.

היום (רביעי) היא הצליחה למלא אותו, כאשר ביצעה רכש משמעותי. נאור סבג חתם בקבוצה מעיר הנמל, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי בליגת העל. הקשר, שעזב את מכבי פתח תקווה, הצטרף בחוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. לאחר החתימה אמר סבג: "אני שמח מאוד לחזור במ.ס אשדוד, מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון בי ומקווה להחזיר להם על המגרש".

נאור סבג, אורן יחזקאל |

סבג בן ה-28 ערך בעונה החולפת 28 הופעות ליגה – אחת במדי הפועל באר שבע, ואת כל השאר במדי מכבי פ"ת, בה הוא גם כבש שער אחד ובישל שער נוסף. הקשר רשם את הפריצה הגדולה בעונת 2018/19, כאשר הוביל את סקציה נס ציונה לעליית ליגה מהלאומית לליגת העל, ולאחר מכן עבר להפועל ב"ש בעונת 2019/20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי