בכוכב האדום מגיבים: "פלאניץ' מכיר אותנו, יש לחיפה קהל נהדר"

בוגדן פלאניץ' |

המנהל הספורטיבי של הקבוצה הסרבית, אותה הירוקים עשויים לפגוש במוקדמות ליגת האלופות, דיבר על הבלם ששיחק במדי הכוכב והחמיא לירוקים: "צפיתי בהם". המנכ"ל: "רצינו להימנע מההגרלה הזאת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשחק בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות מול קייראט, כך נודע לה אתמול (שלישי), והיום כבר נודע לה מול מי היא תתמודד אם תעבור את הקזחים, ומדובר ביריבה קשה במיוחד – הכוכב האדום בלגרד. אגב, בוגדן פלאניץ', בלם הירוקים, שיחק בעבר במדי הקבוצה הסרבית, שזכתה בעונה הקודמת באליפות מרשימה.

נציגים בכוכב האדום התייחסו להגרלה מול מכבי חיפה או קייראט, החמיאו לירוקים והביעו חשש. המנהל הספורטיבי, מיטאר מרקלה, אמר: "עדיף היה לנו אם היינו מקבלים הגרלה אחרת. יש לנו יעדים ברורים ונעשה הכל כדי להעפיל לסיבוב הבא. שתי הקבוצות טובות מאוד, רציניות ועם תקציבים גבוהים. צפיתי בכמה משחקים של מכבי חיפה, היא קבוצה טובה, יש לה אצטדיון נהדר וקהל מאוד תומך ביציע".

על בוגדן פלאניץ': "אנחנו מכירים אותו היטב וגם הוא מכיר אותנו די טוב. שיתפנו פעולה זמן רב ב-OFK בלגרד ובכוכב האדום. הוא בהחלט שחקן מצוין ובורג חשוב במכבי חיפה".

מנכ"ל הכוכב האדום, זבזדן טרזיץ': "רצינו להימנע ממכבי חיפה ומקייראט, הן היריבות האפשריות הקשות ביותר, אולי אפילו יריבות חזקות מדי כשמדובר על סיבוב כזה. כל שאר היריבות שקיבלנו בעבר היו נוחות יותר. המנהל הספורטיבי שלח לי אתמול הודעה שכדאי שנימנע מהגרלה מול מכבי חיפה או קייראט. הייתי מעדיף לשחק נגד מכבי חיפה כי הדרך לקזחסטן ארוכה".

"מכבי חיפה קבוצה יותר טובה מקייראט", אמר טרזיץ'. "הליגה הישראלית היא בהחלט ליגה חזקה יותר מהליגה הקזחית, ומהיום נתחיל תנח את שתי היריבות האפשריות שלנו. קייראט נמצאת באמצע העונה, בעוד מכבי חיפה מתחילה פחות או יותר את העונה בזמן שלנו. אלה דברים שיכולים להשפיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי