אחרי שלוש שנים במכבי נתניה, דולב אזולאי חזר להפועל נוף הגליל

דולב אזולאי | ברני ארדוב

הבלם חתם במועדון נעוריו וינסה לסייע לו לשרוד בליגת העל: "לא שוכח שכאן קיבלתי צ'אנס ראשון בבוגרים, יש לנו אתגר עצום ואני מקווה שנעמוד בו בכבוד"

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל נוף הגליל, ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה ולפני שעה קלה צירפה לשורותיה את הבלם דולב אזולאי, שגדל במועדון ושיחק בקבוצת הבוגרים של הפועל נצרת עלית דאז במשך שלוש שנים, עד שעבר לנתניה ב-2018.

כבר במהלך העונה האחרונה רצו בנוף הגליל את בלם מכבי נתניה, אבל אז האחרון סירב לרדת לליגה הלאומית. החל מהערב (רביעי), הוא שוב שחקן הקבוצה הצפונית – במדיה כאמור גדל ואליה חזר לאחר שלוש עונות במכבי נתניה.  

אזולאי אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור הביתה ועוד יותר שמח שהקבוצה בליגת העל. עבורי נוף הגליל היא בית ואני לא שוכח שזה המועדון הראשון שנתן לי צ'אנס בבוגרים . יש לנו אתגר עצום ואני נקווה שנעמוד בו בכבוד".

חזר לנוף הגליל. אזולאי | ברני ארדוב‎

אזולאי יצטרף במרכז ההגנה לג'ניה ברקמן ובמועדון מעוניינים לצרף בלם נוסף, בתקווה שיצליחו לשאול לעונה נוספת את דיוויד אקווה ממכבי חיפה. הירוקים אישרו לבלם לנהל שיחות עם נוף הגליל ואף ציינו כי ייצא שוב להשאלה, אך זה מצדו בוחן הצעות נוספות בליגת העל.

בנוסף, בנוף הגליל מעוניינים להתחזק במרכז השדה וצפויים לצרף את קשר עירוני רמת השרון, דניאל סלומון. האחרון כבש שער אחד בעונה האחרונה, אבל הרשים את מאמן נוף הגליל, ירון הוכנבוים, וצפוי לחתום בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי