דור פרץ נפרד: "הגיע הזמן להגשים חלומות ושאיפות שהיו מילדות"

דור פרץ | מאור אלקסלסי

הקשר חתם על חוזה בוונציה ונפרד ממכבי תל אביב בהודעה מרגשת: "מועדון שעיצב את הדמות שהפכתי להיות, עכשיו זה הזמן שלי לצאת לדרך חדשה ולצעוד לעבר החלומות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ התלבט במשך תקופה ארוכה אם לעזוב את מכבי תל אביב ואת ישראל וסירב להצעות רבות משלל ליגות ברחבי אירופה, אבל הערב (רביעי) הסאגה הגיעה לסיומה: יממה אחרי שנחת באיטליה, קשר נבחרת ישראל והשחקן הטוב ביותר העונה של מחזיקת הגביע חתם לשלוש שנים בוונציה, העולה החדשייה לסרייה A.

עוד לפני שהוצג רשמית בוונציה, דור פרץ אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "בגיל 14 הגעתי למכבי ת"א או כפי שאני מרגיש אל הבית השני שלי. מועדון שעיצב את הדמות שהפכתי להיות בחלוף הזמן. מועדון שבנה לי מערכת ערכים עשירה המתוארת במילה אחת 'מכביזם' ומכילה ענווה וצניעות, כבוד לכל אדם וקבוצה, לקיחת אחריות וכח רצון עז לעשות תמיד כל שביכולתי למען הקבוצה, הקהילה, המועדון והקהל שמעודד ללא הפסקה".

עוד אמר פרץ: "עברתי דרך מלאת אתגרים שהיו שם לאבני דרך בשבילי. לבשתי את המדים הצהובים כחולים במשך שבע שנים בקבוצה הבוגרת וכל עונה התרגשתי מחדש ללבוש אותם ולייצג את המועדון. עכשיו הגיע זמני להמשיך את מסע ההתקדמות שלי אל מעבר לים, לעבר חלומות ושאיפות שהיו שם עוד שהייתי ילד קטן. לפני שאני פורש כנפיים אני חייב את תודתי לכל האנשים שלוקחים חלק במפעל העוצמתי שנקרא מכבי ת"א. כל מאמן שעבד איתי וכל אחד שהיה שם בשבילי בצורה כזו או אחרת במהלך כל שנותיי במועדון. לחברי לקבוצה שהיו לי למשפחה תמיד ומידי שנה הפכו אותי לשחקן טוב יותר ולאדם טוב יותר. לקהל שקיבל אותי בזרועות פתוחות אי שם בגיל 19 כשעליתי מקבוצת הנוער. בזכותכם הרגשתי שאכן זה בית בטוח ומוגן.

דור פרץ חותם בוונציה לצד סוכנו אבי נמני | סוכנות נים גרופ

"עכשיו זה הזמן שלי לצאת לדרך חדשה, לצעוד לעבר החלומות והשאיפות שלי. הגעתי כנער למכבי ת"א מלווה במשפחה של שני הורים מדהימים, שני אחים נדירים ומשפחה מורחבת מדהימה. היום אני ממשיך בטיפוס על ההר האישי שלי מלווה בעוד אלפי אנשים שהם חלק ממשפחתי וחלק מהמסע שלי. מכבי ת"א תודה רבה!", סיכם הקשר.

דור פרץ סיים שבע שנים בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, במהלכן זכה ב-11 תארים: שלוש אליפויות (14/15, 18/19 ו-19/20), שני גביעי מדינה (14/15 20/21), ארבעה גביעי טוטו (14/15, 17/18, 18/19 ו-20/21) ושני גביעי אלוף האלופים (19/20, 20/21). כידוע, בין לבין הוא גם שיחק כמושאל בהפועל חיפה.

דור פרץ עוזב את מכבי ת"א | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי