סכנין לשפנדלהופר: "לא מחכים לך יותר". חבשי יצטרף?

עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

מסתמן שהבלם האוסטרי לא ימשיך בקבוצה של שרון מימר, ביממה הקרובה ינסו למצוא מתווה בפעם האחרונה. שחקן מכבי חיפה מועמד, גם גיא משפתי. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם מתעניינות בעלי עותמאן

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ניסתה מאוד להשאיר את לוקאס שפנדלהופר, אבל היום (חמישי) הסיפור ככל הנראה נגמר. הבלם, שהגיע בחלון ההעברות של ינואר בהשאלה מאסקולי, טרם הצליח להשיג שחרור לקבוצה של שרון מימר, ובמועדון הבהירו שאינם מעוניינים להמתין יותר. "מעריכים אותך ורצינו אותך, אבל זה לא קורה, לא מחכים יותר", אמרו בסכנין לבלם.

בהנהלת הקבוצה ינסו בכל זאת למצוא מתווה ביממה הקרובה, ובצוות המקצועי כבר בוחנים אופציות נוספות. אחד מהמועמדים הוא עאיד חבשי, בלם מכבי חיפה, שבשלב זה מעדיף לבדוק אופציות באירופה. שחקן נוסף שעשוי לקבל הצעה הוא גיא משפתי בהפועל חיפה, למרות שהוא נמצא בשיחות מתקדמות על המשך דרכו בקבוצה מהכרמל. כמו כן, נבדקות אופציות זרות.

בסכנין מעריכים כי סאגת מעברו של איהאב גנאים להפועל באר שבע תסתיים עד תחילת השבוע הבא. אם הקבוצה מבירת הנגב לא תעביר תשלום של מיליון שקלים – גנאים יישאר שחקן בני סכנין גם בעונה הבאה. כפי שפרסמנו, עלי עותמאן לא ימשיך. המגן הימני הוותיק זוכה להתעניינות ממ.ס כפר קאסם והפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

לוקאס שפנדלהופר | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי