השכר, השיחה ומי יחליף אותו במכבי ת"א: דור פרץ מתחיל פרק חדש

דור פרץ | סוכנות נים גרופ

אחרי שהקשר חתם רשמית בוונציה מהליגה האיטלקית, פרטי החוזה נחשפים. הצהובים מעוניינים בניר ביטון ורוצים זר נוסף למרכז השדה, יונתן כהן רוצה לצאת לאירופה גם הוא

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זהו זה, סאגת דור פרץ הגיעה אתמול (רביעי) לסיומה כאשר הקשר עזב רשמית את מכבי תל אביב וחתם בוונציה, העולם החדשה לליגה האיטלקית. השחקן ישוב לישראל מחר, אחרי שייכנס לדירתו החדשה בסמוך לוונציה, מקום בו מתגוררים רוב שחקני הקבוצה. רק ב-10 ביולי הוא ישוב לאיטליה וייצא למחנה האימונים יחד עם הקבוצה, שמתכננת בפרק הזמן הזה להחתים מספר שחקנים נוספים.

פרץ חתם לשלוש עונות בוונציה, וחוזהו ישודרג בכל עונה מחדש. בעונה הנוכחית הוא ירוויח 850 אלף יורו, ובכל עונה הסכום יעלה בעוד 120 אלף יורו, לא כולל מענקים. פרץ שוחח עם מאמנו החדש, פאולו זאנטי, ועם גורמים נוספים במועדון, אשר נתנו לו את הביטחון לחתום אצל העולה החדשה לסרייה A.

מכבי ת"א פספסה את פרץ, שסיפק לאחרונה אמירות לפיהן הוא ישמח גם להישאר בצהוב. גורם המעורה הפרטים אמר: "דובר כבר מאמצע העונה על חוזה חדשה שצריך להיות שובר שוויון. הוא לא הגיע לדור בזמן. ההצעה האחרונה שהונחה בפניו כבר הייתה באיחור. ההחלטה שלו הייתה לעבור לליגה גדולה מול איטליה או אנגליה והפור נפל בכאב גדול – לעזוב את מכבי. הכסף לא היה שם המשחק".

דור פרץ | אריאל שלום

דור פרץ ומכבי ת"א פרגנו אתמול אחד לשני על התקופה המשותפת, ועכשיו המועדון מתקדם קדימה. לקישור הצהוב אמורים להגיע שני שחקנים – ישראלי וזר, ואצל סגנית האלופה נעשים מאמצים גדולים בימים אלו לצירוף שחקן זר איכותי. בגזרת המועמדים הישראלים, העדיפות היא לצרף את ניר ביטון מסלטיק.

אגב, פרץ היה אמור לקבל את סרט הקפטן לצדו של שרן ייני, וכעת מי שישמשו כקפטנים השניים יהיו אייל גולסה ויונתן כהן, במידה שימשיך במכבי ת"א. החלוץ רוצה לצאת לאירופה, אך הוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ורק הצעה של 2 מיליון יורו לפחות תוביל לפתיחת משא ומתן. מכבי ת"א רוצה לשמור את מלך השערים שלה בעונה האחרונה, ובפתח נמצאת הצעה לחוזה חדש ומשודרג לארבע שנים.

יונתן כהן חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי