התחדשה: מכבי נתניה השיקה סמל חדש. יניב מזרחי חתם

שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב‎

היהלומים חשפו לוגו חדש שיתנוסס על מדי הקבוצה ויחליף את קודמו, שנוסד ב-1934. חמשת הכוכבים אוחדו לכוכב אחד על פי דרישות המנהלת והוראות התקנון. מלך שערי הלאומית בעונה הקודמת הצטרף רשמית

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לקראת עונת 2021/22 שבפתח, מכבי נתניה השיקה סמל חדש שיתנוסס על מדי הקבוצה החל מהעונה הבאה. על פי הודעות הקבוצה, "עדכון הסמל נועד בין היתר להדגיש את היותו של המועדון כאחד החדשניים והמובילים בישראל, הן מקצועית והן טכנולוגית".

ממתחת לסמל הקודם של המועדון התנוססו חמישה כוכבים, אשר ביטאו את חמשת האליפויות של הקבוצה, אך בסמל המחודש הם אוחדו לכוכב אחד שימוקם מעל ללוגו – זאת בהתאם לדרישות מנהלת הליגות בכדורגל והוראות התקנון.

"הסמל עוצב ברוח מודרנית בינלאומית, אשר עולה בקנה אחד עם עקרונות ושאיפות המועדון ודרכו החדשה מאז 2016 והכל תחת תשומת לב ושמירה על הפרטים המהותיים שמזוהים עם סמל המועדון מאז היווסדו בשנת 1934 כגון, היהלום וצבעי הקבוצה", נכתב בהודעת מכבי נתניה.

הסמל החדש של מכבי נתניה

הסמל החדש של מכבי נתניה | מכבי נתניה

בנושא אחר, יניב מזרחי חתם היום רשמית לשלוש שנים. אחרי שסיכם לפני כמעט כשבועיים באופן רשמי, החלוץ חתם לאחר ששב מחו"ל. כבש בעונה החולפת לא פחות מ-27 שערים בכל המסגרות במדי בית"ר תל אביב/בת ים, וסיים כמלך השערים של הליגה הלאומית.

אורן יחזקאל, יניב מזרחי |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי