אם צ'יבוטה לא יגיע: מכבי חיפה תציע טרייד לאשדוד עבור דין דוד

דין דוד חוגג | לירון מולדובן

האלופה נפגשה עם סוכנו של שחקן לודוגורץ, שהביע נכונות להצטרף והפחית בדרישות, אך קבוצתו מקשה. אם לא יגיעף הירוקים יציעו שחקנים וכסף תמורת לאשדודים תמורת החלוץ. רז מאיר צפוי לחתום בקרוב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין נמצאת ללא מגן ימני בסגל לקראת פתיחת האימונים הרשמית ביום רביעי. ארנסט מאבוקה עזב ורז מאיר סיים את חוזהו כידוע, אך במועדון מאמינים כי בימים הקרובים מאיר יסכים להצעת החוזה החדש שקיבל ויבטיח את הישארותו. במקביל, אנשי מחלקת הסאוטינג העבירו בימים האחרונים מספר שמות של מגנים זרים, ועם המתאימים ייפתח משא ומתן, בו ייקח חלק גם גל אלברמן, המנהל הספורטיבי החדש.

כידוע, שני השמות המובילים להגיע לאייש את עמדת השוער השני הם רועי משפתי ויואב ג'ראפי ממ.ס אשדוד. בשלב זה, סיכוייו של משפתי להגיע גבוהים יותר. השיחות יואצו כאשר הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, יחזור מחו"ל. "עד היציאה למחנה אימונים יצטרף עוד שוער לסגל שלנו", אמרו במכבי חיפה.

אתמול (רביעי) נפגשו נציגי הקבוצה עם סוכנו של מאוויס צ'יבוטה, אך העסקה לא פשוטה ולודוגורץדורשת מיליון יורו חצי תמורת העברתו, בזמן שהירוקים רוצים להשאילו לעונה עם אופציית רכישה, או לחלופין לקבל הורדה משמעותית בדמי ההעברה. השחקן עצמו, אגב, הפחית מעט בדרישותיו הכספיות והביע נכונות להצטרף למכבי חיפה.

רז מאיר | מאור אלקסלסי

סוכנו של צ'יבוטה מייצג גם את עלי מוחמד, ובשיחה עלה גם שמו של קשר בית"ר ירושלים. האלופה בחנה את העלויות של הניז'רי, אך במועדון הבהירו שהם כלל לא מוכנים להשקיע את הסכומים אותם דורש משה חוגג. כמו כן, צוין כי אם עסקת מוחמד תתקדם, לא יהיה לה קשר לעסקת ירדן שועה.

אם צ'יבוטה לא יגיע, מכבי חיפה תחפש חלוץ אחרי ושמו של דין דוד מאשדוד עלה, אך הדרישות של בן זקן גבוהות כרגע. בקבוצה ינסו למצוא מתווה עסקה שתכלול סכום כספי ומספר שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה אם יחליטו בסופו של דבר ללא על מלך שערי הקבוצה מעיר הנמל בעונה הקודמת.

מאוויס צ'יבוטה | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי