רכש מרשים: שלומי אזולאי חתם בהפועל ת"א. גם ג'ורג' דיבה הצטרף

שלומי אזולאי | הפועל תל אביב

אחרי עידן ורד ורז טוויזר, כוכב מ.ס אשדוד בעונה החולפת הצטרף בחוזה לשנתיים לקבוצה של ניר קלינגר: "הקהל כאן תמיד ריגש אותי בתור יריב". גם בלם הפועל עכו בעונה הקודמת חתם לשלוש שנים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה שבפתח, והיום (חמישי) השלימה רכש מרשים, משמעותי וחשוב, כאשר שלומי אזולאי הקשר חתם לשנתיים ויחזק את הסגל של ניר קלינגר. מלבד אזולאי, גם הבלם ג'ורג' דיבה חתם רשמית והצטרף בחוזה לשלוש שנים. השניים הצטרף לשני רכשים שהאדומים כבר ביצעו, בדמותם של עידן ורד ורז טוויזר.

אזולאי בן ה-31 סיפק בעונה הקודמת עונה גדולה במדי מ.ס אשדוד, ועזר לקבוצה מעיר הנמל לסיים במקום השלישי בליגת העל ולהגיע לאירופה לראשונה אחרי 16 שנה. אזולאי סיים את 2020/21 עם ארבעה שערים ושישה בישולים ב-27 הופעות ליגה.

אזולאי אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון ענק בכדורגל הישראלי. אחרי תקופה נהדרת באשדוד, אני מגיע לאתגר חדש בהפועל תל אביב, מועדון עם קהל מדהים שתמיד ריגש אותי בתור יריב, אז אני רק יכול לדמיין מה מרגיש שחקן שלובש את המדים של הקבוצה. עוד לפני שחתמתי כבר התחלתי להרגיש את האהבה והטוטאליות שלהם לקבוצה ואני כבר מחכה לפגוש אותם בבלומפילד. אני רוצה להודות לכל האנשים שגרמו למהלך הזה לקרות, חובת ההוכחה עליי ואעשה הכל בכדי שנעשה עונה טובה".

שלומי אזולאי | אריאל שלום

כאמור, מלבד אזולאי, גם ג'ורג' דיבה הצטרף. הבלם בן ה-23 חתם לשלוש עונות, ובשתי העונות האחרונות לבש את מדיה של הפועל עכו מהליגה הלאומית, בה שימש כשחקן הרכב בכיר. קודם לכן, גדל במחלקת הנוער של הפועל מטה אשר ומכבי צור שלום. בעונת 2017/18 עלה לקבוצה הבוגרת, שם שיחק שתי עונות עד שעבר לעכו בתחילת עונת 2019/20.

דיבה אמר לאחר החתימה: "ראשית, ברצוני להודות לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון בי. אני נרגש להגיע לפה, סיפרו לי רבות על העוצמות של הקהל של הפועל תל אביב והתחושות כשנכנסים לבלומפילד, אני שמח להיות חלק מזה ואעשה הכל בשביל להצליח במועדון. מקווה ומאמין שנעשה עונה טובה".

ג'ורג' דיבה | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי