אם לא תגיע הצעה מאירופה: נחמיאס צפוי להצטרף למכבי ת"א

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

מסתמן: הבלם בן ה-24 ישיב בחיוב להצעת הצהובים בשבוע הבא, אך מחזיקת הגביע תצטרך גם להגיע לסיכום עם קריית שמונה בנוגע לדמי ההשבחה עבורו, בסך 1.5 מיליון ש"ח. טרם הושגו הבנות עם טיבי, סבוריט משתהה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

גזרת הרכש שקטה במכבי תל אביב מאז סיום העונה, אך בקריית שלום עובדים ללא הפסקה לקראת השינויים הצפויים בסגל לעונה הבאה, כשבין השאר עמדת הבלם על הפרק והחיזוק המבוקש הוא עידן נחמיאס. כבר לפני מספר חודשים פורסם כאן לראשונה כי שמו של השחקן בן ה-24 נמצא ברשימות של הצהובים ואתמול נכתב בספורט1 כי מחזיקת הגביע הציעה לנחמיאס חוזר לארבע שנים, בשכר של 250,000 יורו לעונה.

על פי המסתמן, אם עד השבוע הבלם שנפרד מקריית שמונה לא יקבל הצעה שתספק אותו מקבוצה באירופה, הוא צפוי להשיב בחיוב להצעת מכבי תל אביב. גורמים במחלקת הסקאוטינג של הצהובים מנהלים מעקב אחר נחמיאס כבר מספר שנים, במשחקיו בקריית שמונה ובאימוני הנבחרת הצעירה בגלגול הקודם שלה.

כפי שנכתב כאן, במקרה שנחמיאס יסכים להצטרף ומחזיקת הגביע תגיע להבנות עמו, היא תצטרך גם להגיע לסיכום עם קריית שמונה בנוגע לדמי ההשבחה בגובה 1.5 מיליון ש"ח שמגיעים לצפוניים עבור השחקן. הפתרון לכך עשוי להיות העברה של מספר שחקנים מהסגל הצהוב לקבוצה של עמיר נוסבאום, בנוסף לסכום כספי. במכבי תל אביב מייעדים לנחמיאס מקום בהרכב לצדו של לואיס הרננדס, אם הספרדי ימשיך בקבוצה ולא יבקש לעבור למועדון אחר באירופה. במקרה שהרננדס יעזוב, בלם זר יוחתם במקומו. באשר לאיתן טיבי, במועדון טרם הגיעו עמו להבנות על חוזה חדש.

מעבר לכך, הצהובים מצפים כי מתן בלטקסה שהתקדם מקצועית ייתן תחרות על חולצת ההרכב לנחמיאס, ומקווים כי הבלם יעמוד לרשותם כשהאימונים ייפתחו בשבוע הבא, כשגם הרננדס אמור לנחות בישראל ולהבהיר מה החליט לגבי עתידו. בנוסף, אנריק סבוריט משתהה במתן תשובה להצעה לחוזה חדש שהוגשה לו לפני מספר שבועות.

איתן טיבי. בינתיים, אין סיכום עמו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי