מכבי חיפה רכשה 80% מכרטיסו של עלי מוחמד תמורת 1.4 מיליון דולר

מוחמד אבו פאני, עלי מוחמד | מאור אלקסלסי

תנאיו של השחקן טרם סוכמו, אך בכרמל מיהרו לסגור את העסקה וזאת לאחר שהבינו כי מכבי ת"א התעניינה לגביו. הקשר צפוי לחתום לשנתיים ולהיכנס למשבצת של אבו פאני. המטרה של בית"ר: החתמת אבי ריקן

(גודל טקסט)

רכש משמעותי מאוד למכבי חיפה, שסיכמה הערב (חמישי) עם בית"ר ירושלים על רכישת 80% מכרטיסו של הקשר עלי מוחמד תמורת 1.4 מיליון דולר, לאחר פגישה שנערכה בין נשיא האלופה יעקב שחר לבעלי הקבוצה מהבירה משה חוגג. "אני מודה לחוגג על מו"מ ענייני ומהיר. אני שמח שהשחקן מצטרף למכבי חיפה", אמר נשיא הירוקים לאחר השלמת העסקה. מוחמד עצמו טרם הגיע לסיכום מול חיפה לגבי תנאיו, אך בכרמל מבהירים כי לא צפויות בעיות הנושא ייסגר בהקדם.

מוחמד שוהה בימים אלה בחו"ל וחיפה תאיץ את העניין לאחר שובו של הקשר, כאשר על פי הערכות הוא יחתום לשנתיים. גורמים המעורים בפרטי העסקה ציינו כי במהלך הימים האחרונים מכבי תל אביב התעניינה בשחקן ולכן החליטו ראשי הירוקים לסגור את העסקה מול בית"ר ירושלים בהקדם. כעת, לאחר ההודעה הרשמית, מסתמן שמוחמד אבו פאני, שזוכה להתעניינות מאיטליה וטורקיה, יימכר במהלך הקיץ והרכש הטרי מהבירה יקבל תפקיד משמעותי במרכז המגרש של האלופה.

מבית"ר נמסר לאחר השלמתה העסקה כי "עלי היקר היה חלק בלתי נפרד מהמועדון בשנתיים האחרונות, והשתלב בו בצורה מופלאה הן מקצועית והן חברתית. אנו רוצים להודות לבעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, על המשא ומתן הקצר שהתנהל בין הצדדים ומאחלים לעלי בהצלחה בהמשך".

עמית זנטי, עלי מוחמד | דני מרון

בעקבות המכירה של מוחמד, בית"ר מתכננת לפתוח במו"מ להחתמת שני שחקנים באופן מיידי – דור אלו, איתו היא נמצאת במגעים מתקדמים וקשר מכבי ת"א, אבי ריקן, ששמו עלה לאחרונה כמועמד להצטרף לבית"ר. בנוסף, במועדון יבדקו פעם נוספת את סוגיית איתי שכטר. במידה ולא יסגור בהפועל ב"ש, ינסו לסכום איתו.

מוחמד הוא הרכש השני של מכבי חיפה הקיץ, כאשר הראשון שחתם בכרמל הוא המגן שון גולדברג שהצטרף בהעברה חופשית מבאר שבע. הירוקים יהיו התחנה הרביעית של הקשר בישראל. שחקן נבחרת ניז'ר החל את דרכו בבית"ר תל אביב רמלה, שיחק שלוש שנים במכבי נתניה וב-2019 נרכש על ידי בית"ר תמורת כ-1.5 מיליון דולר. בעונה החולפת כבש שני שערי ליגה ובישל שער נוסף.

אבי ריקן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי