עידן נחמיאס צפוי לחתום במכבי ת"א, מאבק על דמי ההשבחה

עידן נחמיאס | ברני ארדוב

קפטן ק"ש בדרך לסגנית האלופה, אמור להצטרף בחוזה ל-3 שנים עם אופציה לעונה נוספת. שרצקי שדורש 1.75 מיליון ש"ח דמי השבחה, מסתמנת פשרה בסכום קרוב. גויאגון ושחקן נוסף יושאלו לקבוצה של נוסבאום?

(גודל טקסט)

עידן נחמיאס אמור לעבור בימים הקרובים למכבי תל אביב. קפטן עירוני קריית שמונה צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת אצל סגנית האלופה, והוא ממתין שהמועדון יגיע להבנות עם איזי שרצקי בנוגע לדמי ההשבחה.

לספורט1 נודע כי ק"ש ומכבי ת"א רוצות להימנע ממהלך בו הוועדה למעמד השחקן תקבע את שווי דמי ההשבחה של נחמיאס, ומעוניינות להגיע להסכם ביניהן. קריית שמונה רוצה דמי השבחה של 1.75 מיליון ש"ח, ומסתמנת פשרה בסכום קרוב לסכום שנקב המועדון הצפוני.

מכבי ת"א אמורה להפחית את דמי ההשבחה בכך שתשאיל לק"ש שני שחקנים ששיחקו בבית"ר תל אביב/בת ים אצל עמיר נוסבאום, שמונה על ידי שרצקי למאמן הקבוצה. אחד מהם צפוי להיות פארפה גויאגון, שיצבור ניסיון בליגת העל.

פארפה גויאגון | אודי ציטיאט

המטרה של מכבי תל אביב היא שעידן נחמיאס יגיע כבר בשבוע הבא לפתיחת אימוני הקבוצה לקראת ההשתתפות במפעל החדש של אופ"א, הקונפרנס ליג. כזכור, הצהובים הוגרלו בסיבוב המוקדמות השני מול המנצחת בין סוטייסטקה לגאגרה.

בתוך כך, בימים האחרונים ערכה מכבי תל אביב את המבדקים הרפואיים לשחקניה לקראת תחילת האימונים כבר מחר, יום שלישי. ב-4 ביולי תצא למחנה אימונים בן כ-10 ימים וכידוע משחקה הרשמי הראשון יהיה בקונפרנס ליג ב-22.7.

שרן ייני במבדקים לעונת 2021/22 | מכבי תל אביב
יונתן כהן במבדקים לעונת 2021/22 | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי