אורן ביטון וחגי גולדנברג מועמדים להפועל חדרה

אורן ביטון | אריאל שלום

במועדון נחושים לצרף מגן שמאלי ובוחנים את האופציות של שחקני בית"ר ירושלים ובני סכנין. קורצקי מתקשה לצרף שחקנים זרים. מקורבים ללוסיו הציעו אותו למועדונים, גם בדארנה הוצע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח את אימוניה בעוד כשבועיים, ובמועדון חוששים כי בניית הסגל מתקדמת בקצב איטי יחסית. עד כה, הקבוצה צירפה את מוחמד גדיר ורועי זיקרי, שחזר לקדנציה שנייה. במקביל, מספר שחקנים שוחררו ועיקר הבעיה כרגע היא עמדת המגן השמאלי.

מקס גרצ'קין סיים חצי עונת השאלה וחזר לבית"ר ירושלים עבדאללה ג'אבר חתם בבני סכנין. עמדת המגן השמאלי נותרה חשופה, ובחדרה רוצים לצרף מגן בכיר יחסית ומעוניינים באחד מהשניים – אורן ביטון וחגי גולדנברג.

ביטון, שמועדונים נוספים מליגת העל חושקים בו, נמצא תחת חוזה בבית"ר ירושלים, אך מחוץ לתכניות של הקבוצה. לגבי גולדנברג – בני סכנין אמנם מימשה את האופציה עליו, אך כלל לא בטוח שהוא ימשיך ובחדרה היו שמחים לראות אותו חוזר לקדנציה שנייה, אחרי שלבש את מדי הקבוצה ב-2019/20.

חגי גולדנברג
גולדנברג במדי חדרה | אריאל שלום

בחדרה מציינים שיש קושי בצירוף זרים, גם בשל מבצע "שומר החומות" שהסתיים וגורם לבהלה מסוימת בקרב הזרים, וכמו כן כי מספר שחקנים עמם רצו החדרתים לנהל משא ומתן דרשו סכומי כסף גדולים מדי. המאמן מנחם קורצקי רוצה לצרף שני שחקני התקפה – חלוץ ושחקן כנף. מקורבים ללוסיו, שסיים את דרכו בקריית שומנה, הציעו אותו לחדרה, אך יש פערים כספיים גדולים בין הצדדים. מידו בדארנה, שחקן הפועל רעננה, הוצע גם הוא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי