רשמי: איתי שכטר חתם בהפועל באר שבע לשנתיים

איתי שכטר | הפועל באר שבע, רשמי

החלוץ עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף רשמית למועדון מבירת הנגב: "מקווה שנעבור דרך מרגשת בה נגשים את החלומות שלנו" אמר לאחר החתימה. גם אנסה צפוי לעבור בדיקות, בב"ש מקווים שסלליך יאריך חוזה ומה עם מיכה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נפגשה עם סינטיהו סלליך והציעה לו חוזה לעונה תמורת 150 אלף דולר. הקשר עצמו דרש כ-170 אלף דולר לעונה. בבאר שבע אישרו כי המאמן רוני לוי ביקש להשאירו ומרגיש כי השחקן בשל לפרוח אצלו העונה. סלליך, שזו ההצעה השניה שקיבל, יצטרך להחליט האם הוא נשאר בקבוצה, כשבמועדון מקווים שיחתום עוד השבוע על חוזה חדש.

בנוסף, היום הושלם סופית מעברו של איתי שכטר לבית הנגב. חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, שכבר נפרד מוקדם יותר מהצהובים בפוסט פרידה, הגיע לב"ש על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם על חוזה לשתי העונות הקרובות. "שמח ונרגש להצטרף למועדון. אני מחכה לפגוש את חבריי לחדר ההלבשה ואת כל אנשי המועדון. אני מודע לציפיות שיש ממני ואתן הכל כדי לעמוד בהן ולתרום להצלחת הקבוצה. אני מקווה שנעבור דרך מרגשת בה נגשים את החלומות שלנו" אמר שכטר לאתר החתימה.

גם הבעלים אלונה ברקת בירכה: " אני מברכת את איתי על הצטרפותו למועדון. איתי שחקן בעל ניסיון, שאני בטוחה שיתרום לנו". יוג'ין אנסה ודור מיכה צפויים להצטרף להפועל ב"ש בהמשך השבוע, וכעת ברקת מכוונת לצירוף שחקנים זרים בעמדת המגן השמאלי, הקשר האחורי ושחקן התקפה, כך ששכטר יצטרך להילחם על מקומו בהרכב, והסגל המסקרן בבירת הנגב ממשיך להיבנות.

שכטר. החלוץ הצטרף בחוזה לשנתיים | הפועל באר שבע, רשמי

המשא ומתן עם אריאל הרוש טרם התקדם ובמועדון דוחים את השמועות כי סיכם בקבוצה. "אופיר מרציאנו המועמד המוביל לתפקיד, אבל זה תלוי בו", אמרו במועדון, שם החלו לחפש אלטרנטיבה של שוער זר למקרה שמרציאנו יבחר להישאר בחו"ל.

הקבוצה פתחה היום את האימונים בפארק נחל באר שבע עם שחקני הרכש החדשים – שכטר, רועי גורדנה, אביב סולומון, עומרי גלזר ואיאד אבו עביד. כפי שפורסם כאן, רמזי ספורי קיבל הודעה כי ישוב לסגל ויהיה חלק ממנו בעונה הבאה, כשקייס גאנם יעבור שיקום בקבוצה. מאימון הפתיחה ייעדרו מיגל ויטור, אלטון אקולטסה, מרואן קבהא, שגיב יחזקאל ומריאנו בריירו שיצטרפו לאימונים בהמשך, כאשר רובם יעשו זאת כבר ביומיים הקרובים. לאימון יצטרפו כמה שחקני צעירים ומסקרנים כמו לירן כהן, עילאי טרוסט נתי אסקיאס ורועי אזוט.

איתי שכטר, רוני לוי | הפועל באר שבע, רשמי
רועי גורדנה | הפועל באר שבע, רשמי
שחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי
שחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי
חאתם עבד אלחמיד | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי