מסתמן: עומרי בן הרוש יעזוב את מ.ס אשדוד

עומרי בן הרוש | אריאל שלום

שחקן ההגנה צפוי לעזוב את הקבוצה מעיר הנמל, שפתחה את אימוניה לעונת 2021/22 ללא סבטקוביץ' ואוואני, שנמצאים במולדתם. אופ"א צפויה לאשר את אצטדיון הי"א למשחק הגומלין מול קרבאח בקונפרנס ליג

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ערכה היום (ראשון) במתחם המכללות בעיר אימון ראשון לעונת 2021/22. בתחילת החודש הבא תמריא הקבוצה למחנה אימונים בסלובניה כהכנה לקראת המשחק נגד קרבאח האזרית בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.

המשחק הראשון ייערך באזרבייג'ן ב-22 ביולי, והגומלין שבוע לאחר מכן. מסתמן כי אשדוד תוכל לארח את הגומלין באצטדיון הי"א, וההמתנה היא לאישור של אופ"א, לאחר שכל הפרטים על המגרש עברו אליה, ואף נערכה שיחת זום מהאצטדיון.

באימון כמובן לא לקחו חלק רועי גורדנה ושלומי אזולאי, שעזבו, וגם רמזי ספורי, שסיים את השאלתו ושב להפועל באר שבע. הפנים החדשות נכון לעכשיו הן של אור אינברום, נאור סבג, נואף בזיע ודייויד רוי ניאנג הקמרוני.

לאימון הפתיחה לא הגיעו צמד הבלם – ננאד סבטקוביץ' וטימותי אוואני. הסרבי עדיין פצוע ומטופל בינתיים במולדתו. גם האוגנדי נמצא במולדתו בימים אלו ונערך לחתונתו עם בחירת ליבו. מי שנראה כי יעזוב בקרוב הוא עומרי בן הרוש, שמסתמן שלא ימשיך.

ננאד סבטקוביץ', טימותי אוואני | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי