האוהדים זעמו, מכבי נתניה הודיעה שסמל המועדון ישתנה פעם נוספת

אוהדי מכבי נתניה | ברני ארדוב‎

היהלומים השיקו לוגו ומודרני, אך מתברר כי רבים מהאוהדים הביעו את מחאתם על השינוי ובהנהלה לקחו את הביקורת לתשומת לבם: "העונה נשחק עם הסמל החדש, אחרי החגים כל מנוי יוכל לבחור את הסמל הבא"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד אחרי שמכבי נתניה השיקה סמל חדש, הבוקר (ראשון), כך מסתבר, ישנה תפנית מדהימה בעלילה: הקהל התנגד ללוגו החדש ובקבוצה הודיעו כי בעונה הבאה הסמל יוחלף פעם נוספת, באחד חדש שיעוצב בהשראת האוהדים בימים הקרובים.

"לאחר קבלת ההחלטה על אחידות הסמלים ושיטת כוכבי האליפויות בדירקטוריון מנהלת הליגות המקצועניות בכדורגל, הוחלט במועדון על שינוי הסמל בהתאם לדרישות החדשות ותוך כוונה לנצל הזדמנות להתחדש, לגוון ולהפוך את הסמל למעוצב ומודרני יותר כפי שמתאים למציאות בת ימינו, מציאות הדורשת גרפיקה מתקדמת שיכולה להופיע על אביזרי עידוד, אקסוסוריז, מוצרי הלבשה וביגוד יום יומים ועוד", כתבה מכבי נתניה תחילה לאוהדיה.

"מיותר לציין, כי כמו בכל החלטה שמתקבלת, כוונת הנהלת המועדון הייתה אך ורק לעשות טוב ולהפתיע את הקהל בתקווה לגרום לחיבור והזדהות עם הסמל החדש והמחשבה שמאחוריו. אולם, לצערנו, בדיעבד הבנו כי סמל 'מכבי ישראל' הוא סוג של טאבו בקהל האוהדים. לאחר שהפנמנו את רצון הקהל, ונוכח העובדה כי אנו כמועדון חרטנו על דגלנו כי החלטתנו יתקבלו באופן שבראש ובראשונה יהיו לטובת ושמחת אוהדי המועדון, החלטנו כי מכורח הנסיבות של התכנונים המוקדמים וההיערכויות שנעשו לטובת הסמל החדש, העונה נשחק עם הסמל החדש שהושק ביום חמישי ומיד אחרי תקופת החגים, אנו נעלה סקר לעמוד הרשמי, בו כל בעל מנוי לעונת המשחקים 21/22 יוכל לקחת חלק, ולבחור את הסמל הבא של המועדון שיושק החל מ- 1.6.22.

,הסקר יכלול ארבע אפשרויות, כולן מבוססות על הצעות הקהל שהועלו בימים האחרונים (חלקן על בסיס הסמל החדש וחלקן על בסיס הסמל הישן המותאם לתקנון המנהלת). אנו תקווה כי פתרון זה יוביל לסיומה של הבעיה שנוצרה ולכך שמהיום נוכל להמשיך ולהתרכז באנרגיות חיוביות ובאימון פתיחת העונה אשר יבוא עלינו לטובה בשבוע הבא!", נכתב לסיכום.

הסמל החדש של מכבי נתניה | מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי