עוד קבוצה הצטרפה למרוץ: מכבי פ"ת גיששה אצל גיא מלמד

גיא מלמד | Jeff Holmes/PA Images via Getty Images

גם הפועל חיפה מתעניינת בחלוץ, שלא פוסל חזרה לישראל ונראה שיחתום בקרוב על חוזה בליגת העל. שמו עלה גם בבית"ר ירושלים. כבש שבעה שערים בעונה החולפת בסקוטלנד

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה גיששה אצל גיא מלמד בנוגע לאפשרות להחזיר אותו לשורותיה. חלוצה של סט. ג'ונסטון קיבל הצעה מהמועדון הסקוטי בו זכה בשני תארים בעונה החולפת, וכעת הוא צריך להשיב עליה. מלמד זכה לאחרונה להתעניינות גם מהפועל באר שבע והפועל חיפה. כל הקבוצות הללו מועמדות לקלוט אותו.

בקיץ האחרון, אגב, התעניין משה חוגג באפשרות להחזירו. בבית"ר ירושלים טרם קיבלו החלטה, אך השם עלה בשיחות פנימיות ואם השחקן יתגמש בסכומים ולא יחתום בקבוצה אחרת בימים הקרובים, הוא עשוי לקבל הצעה.

מלמד ערך 18 הופעות בעונה החולפת במדי סט. ג'ונסטון, מתוכן 11 בהרכב הראשון. הוא כבש חמישה שערי ליגה ועוד שניים בארבע הופעות במסגרת הגביע, אותו הניפה הקבוצה שלו. החלוץ יצטרך לקבל החלטה בימים הקרובים, כאשר ההערכה היא שיחזור לישראל אחרי עונה טובה בסקוטלנד. מלמד עזב את פתח תקווה בסוף עונת 2016/17, בה כבש תשעה שערים. אחרי קדנציה בהפועל באר שבע, במדיה הבקיע ארבעה שערי ליגה בעונה הראשונה, החלוץ הגיע למכבי נתניה עונה לאחר מכן ובשנתיים שלו בשורותיה מצא את הרשת 17 פעמים בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי