מחפשת מחליף: מכבי ת"א במגעים עם אוסאמה חלאילה

אוסאמה חלאילה חוגג | מאור אלקסלסי

לאחר שנפרדה משכטר ופשיץ', סגנית האלופה סימנה את חלוץ בני סכנין. "אנחנו במו"מ עם מכבי ת"א וגם עם מכבי חיפה", אישר הבעלים אבו יונס לספורט1 והבהיר: "תג המחיר - מיליון יורו". גורם הוסיף: "הכיוון חיובי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה מאלכסנדר פשיץ' ואיתי שכטר, מכבי תל אביב מחפשת חלוץ ומנהלת מגעים עם בני סכנין לצירופו של אוסאמה חלאילה. "אנחנו במו"מ עם מכבי ת"א וגם עם מכבי חיפה", אישר הבעלים מוחמד אבו יונס בשיחה עם ספורט1 והבהיר: "תג המחיר – מיליון יורו".

לא מן הנמנע כי הצהובים יציעו לסכנין שחקן או שניים בתוספת כסף וזאת במטרה להפחית את הסכום שדורש אבו יונס עבור חלאילה בן ה-23, שכבש העונה שבעה שערי ליגה והוסיף שלושה בישולים ב-29 הופעות. לאחר מכן הוסיף גורם בכיר בסכנין כי "ישנם מגעים מתקדמים למכירת חלאילה. זה כבוד גדול שמועדון כמו מכבי תל אביב רוצה שחקן שלנו. הכיוון נראה חיובי ובקרוב נדע אם זה ייצא לפועל"

בעניין נוסף, יומיים לפני שמכבי תל אביב תפתח את אימוניה לעונת 201/22 וכשהיא עדיין ללא שחקני רכש לעונה הבאה ואפשר לומר בסגל חסר במיוחד לאור מספר שחקנים מרכזיים שסיימו את חוזיהם ועזבו כמו דור פרץ ושכטר ושחקנים משמעותיים נוספים שוטרם הגיעו לסיכום על חוזה חדש, ביניהם השוער דניאל טננבאום, הבלם איתן טיבי והמגן אנריק סבוריט, היום (ראשון) פרסמה מחזיקת גביע המדינה את מחירי המנויים שלה לעונה הבאה.

חלאילה. תג מחיר – מיליון יורו | מאור אלקסלסי

המכירה תצא לדרך כבר הערב לטובת מנויי הקבוצה בעונת 2019/20 בשעה 19:00. הצהובים הודיעו כי המחירים נשמרו ללא שינוי וחברי מועדון האוהדים FOREVER ימשיכו ליהנות מחמישה אחוזי הנחה ברכישת המנוי. לקהל הרחב המכירה תיפתח ב-18.7.

מחירי מנויים מכבי ת"א 2021/22 | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי