בית"ר ירושלים שוקלת למכור שחקן נוסף למימון הרכש, אלו סירב להצעה

ירדן שועה | דני מרון

אוחנה או שועה עשויים להימכר כדי לעמוד בשכר השחקנים שהוצעו, בינתיים המגן מתרחק ובמועדון יחליטו אם לחפש מגן אחר. במחלקת הנוער חוששים מקיצוץ נוסף. ההצעה לריקן נמוכה, אורן ביטון שהתבקש לעזוב ממתין למגבו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים, ארווין קומאן, ינחת בישראל ביום חמישי במטרה להגביר את קצב ההכנות לעונה הבאה וייפגש עם אלי אוחנה בנוגע לענייני רכש. כפי שנכתב לאחר מינוי ההולנדי לתפקיד, במועדון מקשים עליו מבחינת נושא הזרים והתקציב לשכרם מוגבל – עד כ-150 אלף דולר. במועדון עדיין שורר אי שקט כתוצאה מההתפתחויות האחרונות בנוגע למצב הכלכלי, כאשר במחלקת הנוער, שם ציפו לתהליך הבראה אחרי העונה שעברה, חוששים שהקיצוץ יימשך.

אחרי הוויתור על עידן ורד ואלירן עטר (הפועל תל אביב, הפועל חיפה ובני יהודה מתעניינות בחלוץ) ומכירת עלי מוחמד, במועדון שוקלים למכור שחקן נוסף. המגעים בימים האחרונים להחתמת שחקנים מתעכבים בשל הניסיון של אלי אוחנה לעמוד במסגרת התקציב שהוקצה לו.

מי שכבר נראה היה שנמצא על סף מעבר והיום התברר כי סירב להצעת המועדון הוא המגן דור אלו, שהיום ראשי המועדון שוחחו איתו ושמעו כי הוא מסרב להצעה משודרגת המוערכת בכ-300 אלף שקל לעונה. כעת בבית"ר יצטרכו להחליט אם להגיש לאלו הצעה משודרגת נוספת, או שמא לחפש אחר מגן אחר.

"לפי ההתנהלות, אתה מבין שאתה בבעיה. אם את אלו לא הצליחו להחתים בכמה ימים, וזה אחרי ששחררו ומכרו כאן שחקנים, איך יביאו שחקנים בכירים?", אמר גורם בבית"ר שנשמע מודאג מהמצב עוד לפני סירובו של אלו היום, בזמן שבסביבת חוגג טענו כי המגעים עם אלו דווקא מתקדמים.

דור אלו | מאור אלקסלסי

בבית"ר לא יפסלו אפשרות למכור את אחד משחקני ההתקפה, דוגמת מתאוסיניו, מיכאל אוחנה או ירדן שועה, כדי לממן חיזוק. הבעיה היא שבשלב הזה אין הצעות על אף אחד מהשלושה, אך בבירה מעריכים שלפחות שחקן נוסף יימכר בקיץ אחרי מוחמד. ישנו ניסיון למכור את שועה לבלגיה, אבל בית"ר דורשת מעל מיליון יורו עבורו. בינתיים, במועדון לוחצים על אורן ביטון לעזוב להפועל באר שבע או לקבוצה אחרת, כדי להיפטר מהחוזה שלו בקבוצה. יחד עם זאת, פערים בעסקת מגבו הם שמונעים כרגע החלטה לנסות לשחררו בכל מחיר.

חוגג היה רוצה לראות את אבי ריקן או דוד קלטינס כמחליפיו של מוחמד. בשלב זה שכרם גבוה מדי. אתמול, כזכור, בית"ר הגישה הצעה ראשונית לריקן והצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת בליווי סוכנו מאיר ריפמן. מספר שמות אחרים הוצעו למועדון בימים האחרונים, דוגמת גיא חדידה, ניסו קפילוטו והמגן עמית כהן. כרגע, אין התפתחויות בגזרה אך ייתכן כי בהמשך תוגש הצעה לאחד מהם.

קומאן. איך יממנו לו רכש? | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי