בדרך לכרמל? הפועל חיפה גיששה אצל אלירן עטר

אלירן עטר | אריאל שלום

החלוץ שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים מבוקש, אך ישנם פערים כספיים. במועדון בודקים גם את אופציית גיא מלמד. יואב כץ עדיין לא ויתר על לירן סרדל, שמעדיף להישאר. בומשטיין ישמש כשוער שני

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פעילה בחלון ההעברות עד כה. הקבוצה החתימה כבר את השוער אוהד לויטה, הבלם לואי טאהא והמגן דודי טויטו, וכעת בצוות המקצועי והניהולי מתקדמים בחלק ההתקפי. אחד מהשחקנים שמעוררים עניין בכרמל הוא אלירן עטר, שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים.

החלוץ, שכבש בעונה הקודמת 11 שערים במדי הצהובים-שחורים, לא ימשיך בבירה ועתידו לא ברור. במועדון גיששו לגביו, אך נראה כרגע שישנם פערים כספיים גדולים בין הצדדים. גם הפועל תל אביב ובני יהודה מביעות עניין בעטר בן ה-34.

שחקן נוסף ששמו עלה בהפועל הוא גיא מלמד. חלוץ סנט ג'ונסטון הסקוטית מעורר עניין גם בקבוצה נוספות בליגת העל ונראה שמאבק פשוט לא יהיה עליו, מה גם שהוא עשוי בכלל למצוא לעצמו יעד אחר מעבר לים. בינתיים, מי שהצטרף הוא השוער טל בומשטיין, שהגיע מהפועל רמת גן וישמש כגיבוי ללויטה.

טל בומשטיין
טל בומשטיין | דני מרון

עתידם של בן והבה, ניסו קפילוטו ועדן בן בסט טרם מובטח, ובהפועל חיפה רוצים לסיים את הסאגה. בקרב השחקנים סיפרו כי הם הסכימו להפחית מעט בדרישתם וממתינים להחלטות. לירן סרדל, שמעורר עניין בהפועל תל אביב, מעדיף להישאר בהפועל חיפה ונציגיו ישוחחו בקרוב שוב עם יואב כץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי