המחליף של חלאילה? סכנין רוצה את אנתוני וארן. קשר ברזילאי חתם

בירם כיאל, אנתוני וארן | מאור אלקסלסי

החלוץ שעזב את באר שבע עשוי לקבל הצעה רשמית לאור עזיבתו הצפויה של כוכב הקבוצה למכבי תל אביב. גם שמו של איתמר שבירו עלה, ארי מורה חתם לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין צפויה להיפרד מהנכס הגדול שלה – החלוץ אוסאמה חלאילה שנמצא בדרך למכבי תל אביב תמורת מיליון יורו עבור 75% מכרטיסו. החלוץ עצמו צפוי להיפגש עם ראשי סכנין ולסכם על שחרורו המידי למחזיקת הגביע. כזכור, גם מכבי חיפה הביעה עניין בחלוץ אבל נראה כי הצהובים היו מהירים יותר וקרובים להשלמת העסקה.

אי לכך, בסכנין כבר חושבים על היום שאחרי חלאילה ומעוניינים בחלוץ בכיר על חשבונו כאשר בראש הרשימה נמצא אנתוני וארן. האחרון עזב הקיץ את הפועל באר שבע וזוכה להתעניינות מצד מספר מועדונים בישראל ובסכנין ינסו לשכנע אותו להגיע לקבוצה. מלבד וארן, גם החלוץ הצעיר של באר שבע איתמר שבירו, נמצא ברשימות של אנשי סכנין.

בתוך כך, הקבוצה מהמגזר צירפה הערב את הקשר הברזילאי ארי מורה. מורה, ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה השנייה והשלישית בברזיל, הרשים את המאמן שרון מימר, שביקש מההנהלה להחתימו והוא הערב השלים את מעברו לקבוצה בחוזה לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. בנוסף, בקבוצה מעוניינים בבלם מכבי חיפה, עאיד חבשי, שסיכם את רוב תנאיו בסכנין אבל טרם קיבל את השחרור ממכבי חיפה.

ארי מורה | בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי