ז'וסואה נפרד: "הגיע הזמן להרפתקה חדשה. אשאר אוהד באר שבע"

ז'וסואה מוצג בלגיה ורשה | האתר הרשמי של לגיה ורשה

הקשר הפורטוגלי הוצג בלגיה ורשה. בבירת הנגב רוצים קשר אחורי זר, ניסיון לסגור את עמדת השוער בשבוע הקרוב. קלטינס יושאל? שלוש קבוצות בעקבותיו. במועדון מרוצים מהחתמת אנסה: "יוסיף עוצמה לחלק הקדמי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

"אלה היו שנתיים אינטנסיביות, עם ניצחונות רבים והמון רגעים שלעולם לא אשכח. מהפועל באר שבע אני נושא זיכרונות שאשמור לנצח". כך כתב ז'וסואה, בפוסט פרידה מהפועל באר שבע, רגע לפני העזיבה ליעד חדש – לגיה ורשה, במדיה הוצג רשמית.

הקשר הפורטוגלי הוסיף: "כמה מילים לא יוכלו להגדיר את הכרת התודה שכולם ראויים לה, על הדרך שקיבלו אותי, איך הוקירו לי, איך כולם גרמו לי להרגיש עוד אחד מכם, עוד אחד ממשפחתכם. למנהלי ואוהדי הפועל באר שבע, לחברי לקבוצה, תודה רבה ואיחולים. אלה חייו של הכדורגלן. הגיע הזמן להיפרד, הגיע הזמן לצאת להרפתקה חדשה. אבל אני יכול להבטיח שמעכשיו אני אהיה עוד אוהד של הפועל באר שבע".

אחרי החתמת יוג'ין אנסה ("יוסיף המון עוצמה וכוח, בנוסף למספרים, לחלק הקדמי"), במועדון מבינים שמכירת אוסאמה חלאילה למכבי תל אביב תכניס כסף, כך שעסקת איהאב גנאים עשויה שלא לצאת אל הפועל. יחד עם זאת, במועדון מחפשים קשר אחורי זר. לגבי עמדת השוער, במקביל לגישושים אצל יואב ג'ראפי שסירב למכבי חיפה, נמשך הניסיון להחתים את אופיר מרציאנו או אריאל הרוש עד אמצע השבוע הבא, כדי שיצטרפו למחנה ולהכנות לאירופה.

יוג'ין אנסה | הפועל באר שבע

ההצטרפות של אנסה עדיין לא סותמת את הגולל בנוגע לאלטון אקולטסה, שבמועדון הבהירו שלא יעזוב ללא פיצוי משמעותי. בנוסף, ייעשה ניסיון למכור או להשאיל את דוד קלטינס. בית"ר ירושלים והפועל חיפה מעוניינות בשחקן. גם מ.ס אשדוד הביעה לאחרונה עניין בשחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי