עידן נחמיאס: "אהדתי את מכבי ת"א עד שנהייתי כדורגלן מקצוען"

עידן נחמיאס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הבלם החדש של מחזיקת הגביע סיפר לאתר הרשמי של המועדון לאחר שחתם לארבע שנים: "אנחנו בית של מכביסטים, אני כבר מחכה לעלות לדשא בבלומפילד ובטוח שאשתלב כמו שצריך"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר שחתם במכבי תל אביב לארבע שנים ולקראת אימון הבכורה שלו במדים הצהובים-כחולים שייערך עוד היום (שלישי), הבלם עידן נחמיאס העניק לאתר הרשמי של המועדון ראיון ראשון.

נחמיאס, שברשתות החברתיות מאתמול מסתובבים צילומי מסך שלו שמוכיחים כי בילדותו אהד את מכבי תל אביב, לא הסתיר זאת וסיפר: "אני מאושר להגיע למכבי תל אביב. בתחילת הדרך שלי בכדורגל התלבטתי אם ללכת לקריית שמונה או לעזוב את הצפון. עשינו את השיקולים שלנו ובסוף הלכתי לקריית שמונה והייתי בכל הקבוצות עד הבוגרת.

"אנחנו בית של מכביסטים, אבא שלי אוהד מכבי תל אביב עוד לפני שנולדתי וכך כל המשפחה. גם אני כזה, בגיל צעיר אהדתי את מכבי תל אביב, עד שאתה כדורגלן מקצוען ואז מעניין אותך איפה שאתה נמצא, אבל אני חושב שתמיד יש פינה בלב. אני כבר מחכה לפגוש את האוהדים ולעלות על הדשא בבלומפילד. אני רוצה להביא את עצמי ומקווה שאשתלב כמו שצריך, אני בטוח שזה מה שיהיה", אמר בנוסף הבלם בן ה-24.

על הציפיות שלו מהמעבר: "תמיד רוצים להיות מקום ראשון, לנצח ולשאוף הכי רחוק בכל מפעל. רוציה להגיע לתארים ולהישגים, לעשות דברים שהם רמה מעל ונשארים איתך לכל החיים – ומכבי תל אביב זה המועדון הכי טוב לעשות את זה".

אהד את מכבי ת"א בילדותו. נחמיאס | טוויטר
הפוסט של עידן נחמיאס | צילום מסך
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי