רועי משפתי בדרך החוצה? שוער חדש חתם באשדוד

רועי משפתי | לירון מולדובן

האשדודים צירפו את סהר חסון, שגדל במכבי תל אביב ושיחק בשנים האחרונות בעירוני רמת השרון: "מקווה להתפתח פה". משפתי מבוקש וצפוי לעזוב. מונטרי קמאהני מבוקש בשווייץ

(גודל טקסט)

אינפלציית שוערים במ.ס אשדוד,ש החתימה היום (שלישי) שוער חדש, סהר חסון, אשר ישמש כמחליף ליואב ג'ראפי. רועי משפתי צפוי לעזוב. כידוע, מכבי חיפה התעניינה בו, אך הוא לא צפוי לעבור אל הירוקים והוא מבוקש במספר קבוצות.

חסון בן ה-25, אשר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק בשלוש העונות בעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית ושימש כשוער המוביל שלה. קודם לכן, עמד בין הקורות של בית"ר תל אביב/בת ים (אז בית"ר תל אביב/רמלה).

בעונה הקודמת חסון שמר על רשת נקייה ב-15 משחקי ליגה מתוך 32 הופעות בהן שיחק. השוער אמר לאחר החתימה הרשמית: "אני שמח מאוד להגיע למועדון ספורט אשדוד. אני מקווה להתפתח פה ולעזור לקבוצה להצליח".

סהר חסון | מ.ס אשדוד

תחילה היה נראה שהצירוף של חסון סולל את דרכו של משפתי למכבי חיפה, אך בסופו של דבר הירוקים הלכו על איתמר ישראלי מהפועל כפר סבא. עוד לפני העניין במשפתי, מכבי חיפה בדקה את אופציית יואב ג'ראםי, הבהיר שהוא לא מעוניין לשמש כשוער שני.

בתוך כך, אשדוד תצא בעוד כשבועיים למחנה אימונים בן תשעה ימים בסלובניה. המגן השמאלי של הקבוצה, מונטרי קמאהני, מבוקש על ידי שתי קבוצות מהליגה השווייצרית וייתכן שיימכר בשבועות הקרובים במידה שתגיע ההצעה הנכונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי