אם אלטמן יעזוב: איינבינדר ימונה לקפטן הפועל ת"א. יואב תומר יצטרף?

עומרי אלטמן ודן איינבינדר | דני מרון

אלטמן טרם חתם על חוזה חדש, מקורב טען שהתחושה שנוצרה לפיה הוא דורש סכומים מופרזים לא נכונה. הקשר שהגיע בינואר עשוי לקבל את התפקיד. כרגע אין הסכמות מול רעננה על החלוץ, המו"מ עם שהר תקוע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קפטן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, עדיין לא חתם על חוזה חדש. כידוע, לשחקן הוגשה הצעת חוזה לשלוש שנים ועדיין אין הסכמות. גורם המקורב לקבוצה ולשחקן טוען כי נוצרה תחושה לא נכונה ולא מוצדקת בקרב חלק מהאוהדים, לפיה אלטמן לא מעוניין להמשיך ודורש סכומים מופרזים – אך במציאות המצב אינו כך.

הקפטן אוהב את המועדון ומעוניין להמשיך לשחק בו, אך כרגע עדיין אין הסכמות ומנסים להגיע לעמק השווה. במהלך 48 השעות הקרובות צפויה להתקיים פגישה בנושא שעשויה לפתור את הסאגה ולהבהיר סופית את עתידו של אלטמן. אגב, אם אלטמן יעזוב, דן איינבינדר יתמנה לקפטן הפועל ת"א. במצב כזה, אדי גוטליב ישמש כקפטן המשנה ובן ביטון כקפטן השלישי.

האדומים מנהלים משא ומתן עם חלוץ הפועל רעננה, יואב תומר, אותו רוצים להחתים על חוזה ארוך טווח. נכון לרגע, אין הסכמות כספיות בין המועדון לבין הפועל רעננה, שדורשת סכום אותו הפועל ת"א לא מסכימה לשלם לעת עתה.

יואב תומר
יואב תומר | אריאל שלום

אחרי צירופם של שלומי אזולאי, עידן ורד, פארליי רוסה, רז טוויזר, ג'ורג' דיבה והחתמת אדי גוטליב על חוזה חדש, כידוע ישנו רצון גדול לראות גם את בן שהר חוזר ללבוש אדום, אך גם עם החלוץ המשא ומתן תקוע כרגע.

בן שהר
בן שהר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי