פאדי נג'אר ודניאל סולומון חתמו בהפועל נוף הגליל

פאדי נג'אר, יונתן כהן | דני מרון

העולה החדשה ממשיכה בבניית הסגל וצירפה את מגן בני יהודה ואת קשר עירוני רמת השרון. בקבוצה מקווים שגם אחד מבין דור גלילי ובן אז'ובל יגיע

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה והיום (שלישי) החתימה את המגן/בלם פאדי נג'אר, שבעונה שעברה שיחק בבני יהודה וירד איתה ללאומית בסופו של דבר.

נג'אר בן ה-23, שנרכש על ידי מכבי תל אביב לפני כחמש שנים בתור שחקן נבחרת הנוער, שיחק בשנתיים האחרונות בלאומית במדי בית"ר תל אביב/בת ים ובמקביל גם היה שחקן נבחרת ישראל הצעירה. "מצאתי כאן אנשים רעבים להצלחה, מקווה שנעשה עונה יפה, מקווה לתרום להצלחת הפועל נוף הגליל, מחכה בקוצר רוח לאימון הבכורה", אמר לאחר החתימה.

מעבר לנג'אר, גם קשר עירוני רמת השרון, דניאל סולומון, חתם בקבוצה. האחרון למעשה היה השחקן הראשון עמו ניהלו ראשי נוף הגליל שיחות וכעת, לאחר שחזר מחופשה פרטית, המגעים הושלמו והוא חתם. הם יצטרפו לסטפן מרינוביץ', מתן ענבר ודולב אזולאי שחזר ממכבי נתניה

כידוע, בימים אלה בנוף הגליל ממתינים להחלטה הסופית של מכבי חיפה בעניינו של הבלם דיוויד אקווה. האחרון שיחק בנוף הגליל בעונה שעברה וכבר הביע נכונות להמשיך עם קבוצה גם בליגת העל, אך טרם קיבל שחרור סופי מהירוקים. בנוף הגליל מעוניינים גם להתחזק בחלק ההתקפי ובין השמות עלו דור גלילי מסקציה נס ציונה ובן אז'ובל ממכבי נתניה.

פאדי נג'אר | הפועל נוף הגליל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי