שהר הוצע למכבי חיפה, שלא אמרה את המילה האחרונה לגבי משפתי ודוד

בן שהר | אודי ציטיאט

בכרמל לא מתלהבים מהאפשרות לצרף את החלוץ ופועלים לביצוע טרייד מורכב מול מועדון ספורט אשדוד, שבמסגרתו השוער והחלוץ אמורים להגיע בתמורה לכסף ושחקנים. ישראלי סיכם והתבקש להמתין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר השלמת עסקת עלי מוחמד, שנרכש מבית"ר ירושלים תמורת 1.4 מיליון דולר וחתם אתמול רשמית לשלוש שנים, מכבי חיפה תעלה בימים הקרובים הילוך נוסף בבניית הקאדר לעונה הבאה, כאשר הרצון של המאמן ברק בכר הוא לצאת למחנה האימונים בהולנד ביום ראשון עם סגל מלא ככל הניתן. בראש סדר העדיפויות של הצוות המקצועי: צירוף שוער שני, בלם ושחקן התקפה.

באשר לעמדת השוער, המועמדים המרכזיים לאורך כל הדרך היו כידוע יואב ג'ראפי ורועי משפתי ממועדון ספורט אשדוד. משפתי כבר הביע נכונות לעבור לכרמל, אלא שאז קבוצתו דרשה דמי העברה והירוקים החליטו לפנות לאיתמר ישראלי, שסיים את חוזהו בהפועל כפר סבא וסיכם את תנאיו בכרמל. בינתיים, סוכנו של משפתי, דודו דהאן, נכנס לתמונה והצדדים מנסים למצוא פתרון, מה שמעכב את החתמת ישראלי שהתבקש להמתין.

במקביל וכפי שפרסמנו לא אחת, מכבי חיפה ממשיכה לבדוק את אפשרות צירופו של דין דוד. חלוץ אשדוד הרשים את אנשי האלופה, שמחפשים שחקן שייכנס לנעליו של יאניק וילדסחוט שעזב ומאמינים כי דוד המהיר יכול לשחק גם בשפיץ וגם באגף. גורמים המעורים בפרטים מספרים כי בשעות האחרונות הצדדים מנסים לבצע טרייד, שבמסגרתו משפתי ודוד יעשו את הדרך לכרמל ואילו אשדוד תקבל סכום כספי ושחקנים, ביניהם מקסים פלקושצ'נקו ומוחמד עוואד. "כל צד רוצה להוציא עוד קצת ולכן מדובר בעסקה מורכבת מאוד שכל דבר קטן יכול להפיל אותה", אמר גורם המעורה במגעים.

ומה קורה עם ניקיטה רוקאביצה? במועדון ממתינים להתפתחויות בנוגע למלך שערי ליגת העל בשנתיים האחרונות, שכידוע סיים את חוזהו ואמור להיפגש בקרוב עם ראשי חיפה שצפויים להגיש לו הצעה חדשה. בכרמל אופטימיים שהחלוץ יתרצה ויישאר בקבוצה, אך מודעים לכך שקיימת אפשרות כי יחליט לעזוב. במקרה כזה, המועמדים להחליפו הם כאמור דוד, מאוויס צ'יבוטה ובן שהר שהוצע לירוקים על ידי גורם שלישי, אך הצוות המקצועי לא מתלהב מהאפשרות ונראה כי סיכוייו להצטרף אינם גבוהים.

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי