יואב כץ "תקוע" בארצות הברית: "אולי זה בגלל שהם אוהדי מכבי חיפה"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה לא מצליח לשוב ארצה: "מבקשים ממני דברים לא הגיוניים כמו ביטוח נגד קורונה, לא קיימת חיה כזאת. אם הקבוצה הייתה יכולה לתפקד נורמלי בלי ההשפעה שלי, מילא, אבל זה לא המצב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שנתיים שלא היה בארץ, יואב כץ רוצה לשוב, אך לא מצליח להיכנס לישראל. "למה? אני לא יודע, אבל מבקשים ממני דברים לא הגיוניים. מבקשים ביטוח נגד קורונה, לא קיימת חיה כזאת, אין דבר כזה", כך אמר בעלי הפועל חיפה בראיון שהעניק לתכנית הספורט של 103FM ישראל.

כץ המשיך: "הם גם לא מסבירים לי את הבקשה וזה כבר נמשך זמן רב. אם הקבוצה הייתה יכולה לתפקד נורמלי בלי ההשפעה שלי ולהגיע להישגים, אז בסדר אין לי בעיה, אבל לדעתי היא לא יכולה. לכן זה חשוב לי להיות בארץ, אבל אם הם לא ייתנו לי להיכנס זה בסדר, לא אוכל להמשיך.

"יש לי קבוצת כדורגל, שהתמיכה האישית שלי היא כ-50% מהתקציב שלה. לא אז לא. אם אני לא יכול להשפיע, אז זה לא יקרה. האם אני אמכור את הקבוצה? אני לא יודע, לא חשבתי כל כך רחוק. זה לא הגיוני מה שקורה בארץ. אני לא חושב שזה אישי, אלא עניין מערכתי. אין לי הסבר".

כץ נשאל מה הוא מתכוון לעשות והתבדח: "אני עוד לא יודע, הייתי בקשר רצוף עם משרד הפנים ומשרד הבריאות, אבל אז התחלפה פה ממשלה. אני רוצה להיות בארץ לפני שהקבוצה יוצאת למחנה האימונים בקפריסין. האפשרות שארים ידיים היא מאוד גדולה. האם הם אוהדי מכבי חיפה שם בקונסוליה? מאוד יכול להיות, הם הפסידו לנו שש פעמים בחמש השנים האחרונות".

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי