הפועל ב"ש גיששה אצל איתן טיבי, קלטינס מחזיק בשלוש הצעות

איתן טיבי | מאור אלקסלסי

שיחה נערכה עם הבלם שסיים חוזה במכבי ת"א, בשלב זה ישנם פערים וגם בית"ר בעקבותיו. במועדון גם מנסים להגיע להסדר עם הקשר, אליו פנו הקבוצה מהבירה והפועל חיפה, גם מעבר לוויסלה אפשרי. וגם: מועדי משחקי האימון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם איתן טיבי בדרך למעבר ממכבי תל אביב להפועל באר שבע? לאחר שסיים את חוזהו ובימים אלו הוא שחקן חופשי, הבלם בן ה-33 זכה הבוקר (רביעי) לגישושים מצד הפועל באר שבע. לספורט1 נודע שהסכומים שהוצעו לבלם נמוכים מדי, אבל במועדון מתכוונים לערוך עמו שיחה נוספת כדי לראות האם ניתן לגשר על הפערים ולהגיע לסיכום. בנוסף, גם בית"ר ירושלים מעוניינת בשירותיו.

הקבוצה מבירת הנגב הודיעה היום על מועדי משחקי האימון שייערכו במסגרת המחנה בקייליצה שבפולין בין התאריכים 29 ביוני עד ה-8 ביולי. באר שבע תפגוש את ל.ק.ס נצצ'ה המקומית ביום שישי ה-2 ביולי, בשעה 18:00 שעון ישראל. יומיים לאחר מכן בשעה 19:00, שחקניו של רוני לוי יתמודדו מול רסוביה ז'שוב, גם היא מפולין. המשחק השלישי והאחרון יהיה נגד אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, ב-7 ביולי בשעה 19:00.

בינתיים, הפועל באר שבע כבר החלה באימונים לעונת 2021/22 וגם דוד קלטינס מתאמן עם הקבוצה, אבל הכיוון שלו הוא אחר לגמרי: כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קשר הפועל באר שבע יעזוב, כשישנו ניסיון להגיע איתו להסדר בנושא. הכיוון של קלטינס כרגע הוא הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים בישראל, כשגם הפועל חיפה התעניינה בו. בחו"ל, הכיוון הוא פולין כשוויסלה קראקוב, בה חתם אתמול דור חוגי ובה שיחקו בעבר מאור מליקסון, דודו ביטון ואלון תורג'מן, היא אחת האופציות.

דוד קלטינס | ברני ארדוב

במקביל, הפועל באר שבע ממשיכה במגמת הקיצוץ לשחקנים הבכירים. מרואן קבהא יגיע לאימון בחמישי והוא לא מוכן לקצץ בחוזה. באשר לרכש, רוני לוי ואליניב ברדה ממשיכים לקצר את רשימת הזרים שלהם, אבל עד כה לא נרשמה התקדמות במגעים מול שחקנים זרים. עסקת דור מיכה אמורה להיחתם בסוף השבוע הבא. סינטיהו סלליך, שנפגש אתמול עם נשיא ההתאחדות האתיופית ושוקל לשחק בנבחרת המקומית, יקבל החלטה עד תחילת השבוע. הפער עומד על פחות מ-20 אלף דולר.

ומה עם עמדת השוער? אתמול פרסמנו כי באר שבע פנתה למ.ס אשדוד בניסיון לצרף את יואב ג'ראפי או רועי משפתי, אך הם ייאלצו להמתין לעסקה עם מכבי חיפה, שתבשר האם אשדוד תוכל לשחרר אחד מהם. אם היממה הקרובה תסתיים ללא עסקה כזאת, יחזרו לאופציית אריאל הרוש ואופיר מרציאנו.

בתוך כך, הבוקר הודיע המועדון כי ד"ר נאסים אלקרינאוי יחליף את ד"ר ליאור זלר בתפקידו כרופא הקבוצה.

הסגל בבנייה. שכטר ורוני לוי | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי