מכבי חיפה זכתה לטקס בעירייה: "מקווה שתביאו לנו כבוד גם באירופה"

מכבי חיפה בטקס קבלת פנים בעירייה | ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

הבעלים יעקב שחר, המאמן ברק בכר וצוותו וכמובן השחקנים הגיעו לטקס קבלת פנים חגיגי בעירייה לרגל הזכייה באליפות: "עשיתם עבודה נהדרת והבאתם הרבה גאווה וכבוד לחיפה", אמרה ראש העיר עינת קליש רותם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשלושה שבועות אחרי שמכבי חיפה זכתה רשמית באליפות ישראל לעונת 2020/21 והחזירה את הצלחת לכרמל לאחר עשור, היום (רביעי) הגיעו שחקני מכבי חיפה, המאמן ברק בכר והצוות המקצועי וכמובן הבעלים יעקב שחר אל טקס קבלת הפנים בעיריית חיפה, בנוכחות ראש העיר עינת קליש רותם.

שחר העניק לראש העיר צלחת אליפות אישית עם הקדשה וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה בין מועדון הכדורגל לעיריית חיפה והעומדת בראשה. "אני מודה לך, גבירתי ראש העיר, שהזמנת אותנו לכאן. שמחתי שהיית איתנו גם במשחק ההכתרה וראית את הקהל הנפלא והעצום של מכבי. הצוות של המועדון עובד יום ולילה כדי להגיע בכל עונה להישגים", אמר שחר.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם אמרה לשחר, הצוות ושחקני המועדון:" עשיתם עבודה נהדרת והבאתם הרבה גאווה וכבוד לעיר. אני מקווה שיהיו לכם את האנרגיות להמשיך להצליח ולהביא לעיר עוד הישגים, צלחות אליפות וגביעים ולהביא לנו כבוד גם כשאתם מייצגים את חיפה באירופה".

מכבי חיפה בטקס קבלת פנים בעירייה | ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי