ניסו קפילוטו: "יש כאן בסיס טוב מאוד, מקווה לזכות העונה בתואר"

ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

הבלם שפותח עונה שישית בהפועל חיפה, דיבר ברדיו 103FM על המטרות של קבוצתו: "צריך לשאוף קודם כל לפלייאוף העליון ואם נהיה באיזור, המקום השלישי יהיה מצוין". וגם: היחסים עם כץ ועתידו המקצועי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בשקט בשקט ניסו קפילוטו הופך לאחד השחקנים הוותיקים בהפועל חיפה. הבלם בן ה-31 שגדל במכבי תל אביב והספיק לערוך קדנציה קצרה מעבר לים בקפריסין ובשוויץ, פותח את עונתו השישית בכרמל ונשמע רעב מתמיד. בראיון ל-103FM סיפר קפילוטו על היחסים עם יואב כץ, השאיפות לזכות בתואר ועתידו המקצועי.

האזינו לראיון

ניסו קפילוטו פתח את דבריו: "מאוד טוב לי כאן, אני מרגיש כמו שחקן בית היום. האם אני הכי ותיק כאן? האמת שדור מלול הגיע לפני והתחיל עונה שביעית, אבל גם אני בין הוותיקים. כשנותנים לך תחושה של בית וסומכים עלייך ואוהבים אותך, אין למה לאן למהר".

איך השיחות עם יואב כץ: "שיחות טובות, לא פשוט איתו במשא ומתן (צוחק), אבל אנחנו במערכת יחסים טובה ואנחנו מבינים אחד השני. אני רק שמח שהגענו להסכמות ונשארתי במועדון".

עתידך: "חתמתי לעונה אחת עם אופציה, שהיא תתממש אם אשחק מספר מסוים של משחקים. מה הציפיות? לדעתי הכי טוב להסתכל על 1-6, ואז אם אתה מגיע לשם ואתה יכול להיות באיזור של המקום השלישי זה מצוין. אבל צריך לשאוף קודם כל לפלייאוף העליון ולהגיע כמה שיותר רחוק בגביע".

אתה מתגעגע למשחקים באירופה: "כן, הייתה חוויה טובה בפעם הקודמת ויש הזדמנות להגיע לשלבים קצת יותר מאוחרים, לאור הקמתו של המפעל החדש אתה לא פוגש את האריות של אירופה. אבל בשביל זה צריך לעבוד קשה בעונה הזאת ואני מקווה שגם נשיג תואר, לא משנה מה, אפילו גביע הטוטו. יש לנו בסיס מאוד טוב של שחקנים שעשו משהו בכדורגל. אז יש לנו הרבה ציפיות מעצמנו ואני מקווה שנצליח לעמוד בהן".

ניסו קפילוטו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי