מצאה מגן: ראיין סטריין האוסטרלי סיכם במכבי חיפה

ראיין סטריין | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

המגן הימני בן ה-24 ששיחק באדלייד יונייטד, ישמש כמחליפו של מאבוקה ויהיה הזר השישי של האלופה. הירוקים מקווים להשלים את העסקה בימים הקרובים, אך לא ברור אם השחקן יגיע לישראל או יצטרף למחנה האימונים בהולנד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לעבוד במרץ ורגע לפני פתיחת מחנה האימונים בשבוע הבא היא קרובה להחתים גם מגן ימני נוסף. מדובר ראיין סטריין אשר נמנה בסגל של נבחרת אוסטרליה ושיחק בעונה באדלייד יונייטד המקומית. במועדון הירוק בחנו מספר אופציות לחיזוק בעמדה זו ולאחר ששיחות עם מועמדים שונים לא צלחו וביניהם עם המגן הספרדי חורחה נייטו, הוחלט להגביר את השיחות עם סטריין.

סטריין בן ה-24 שנולד באנגליה, החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער המפוארת של אסטון וילה ומאז 2017 משחק אצל אדלייד יונייטד, שם רשם 88 הופעות ובישל חמישה שערים. המשמעות היא שמכבי חיפה אמורה להיות קבוצת הבוגרים השנייה בקריירה והראשונה באירופה.

המגן עשוי להיות הזר השישי של הירוקים לצד גודסוואי דוניו, צ'רון שרי, בוגדאן פלאניץ', חוסה רודריגס ועלי מוחמד. הירוקים מקווים שיצליחו להשלים רשמית את העסקה ביומיים הקרובים אך עדיין לא ברור אם המגן יגיע לישראל או יצטרף לקבוצה בשבוע הבא למחנה אימונים בהולנד.

ראיין סטריין | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי