ארווין קומאן נחת בישראל: "מחכה לתחילת האימונים"

ארווין קומאן | בית"ר ירושלים

כשלושה שבועות אחרי שמונה למאמן בית"ר ירושלים, ההולנדי הגיע מאמסטרדם לנתב"ג, שם חיכו לו מספר אוהדים שהעניקו לו זר פרחים: "שמח להיות כאן, מחכה לעבוד עם אלי אוחנה". יחל בסבב פגישות, אימון הפתיחה בשלישי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כשלושה שבועות עברו מאז הודיעה בית"ר ירושלים על מינויו של ארווין קומאן למאמן הקבוצה. אחרי מספר עיכובים, שרובם בגלל פרוצדורות כאלה ואחרות של הקורונה, ההולנדי נחת הלילה (בין חמישי לשישי) בנמל התעופה בן גוריון והגיע לישראל.

קומאן, שהגיע בטיסה ישירה מאמסטרדם לארץ, נחת לפנות בוקר ויתחיל רשמית את הקדנציה שלו בבית"ר. בנתב"ג אף נכחו מספר אוהדים שהצטלמו איתו והעניקו לו זר פרחים. הוא ישהה בסוף השבוע בבית מלון ולאחר מכן יחל בסבב פגישות עם ראשי המועדון, הצוות החדש שלו ולאחר מכן עם השחקנים באימון הפתיחה של עונת 2021/22, אשר ייערך ביום שלישי.

קומאן אמר לאחר הנחיתה: "אני שמח להיות כאן בישראל, לעבוד בבית"ר ירושלים. אני מחכה בציפייה לעונה החדשה, אני מחכה כבר לתחילת השבוע, שנתחיל את האימונים. אני מכיר טוב מאוד את אלי אוחנה, שיחקנו יחד בבלגיה, הייתה לנו תקופה נפלאה שם. אני מחכה לעבוד איתו שוב בבית"ר ירושלים. תודה לכולם".

ארווין קומאן | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי