חיזוק מרובע: חדידה, שאמי, דראושה ושאבי חתמו בהפועל ירושלים

גיא חדידה | מאור אלקסלסי

יום גדוש בבירה: העולה החדשה הודיעה על צירופם של קפטן מכבי פ"ת, מגן בני סכנין, חלוץ הפועל חיפה ושוער הפועל ראשל"צ, שינסו לסייע לזיו אריה לתקוע יתד בליגת העל

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מתחזקת. הקבוצה מהבירה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתם של הקשר גיא חדידה ממכבי פתח תקווה, המגן השמאלי איהאב שאמי מבני סכנין, החלוץ אחמד דראושה מהפועל חיפה והשוער יהונתן שאבי מהפועל ראשון לציון, שאמור לשמש כשוער שני. הארבעה יחזקו את הסגל של המאמן אריה זיו אריה וינסו לסייע לעולה החדשה לתקוע יתד בליגת העל.

המנהל המקצועי של הפועל ירושלים, שי אהרון, אמר לאחר החתמת חדידה: "רצינו את גיא תקופה ארוכה, ואני מאוד שמח שהוא עימנו. יש לו איכויות במרכז המגרש שאנחנו בטוחים שיוסיפו לנו המון. ההיכרות שלו עם המאמן ושחקנים משמעותיים בסגל תקל על ההשתלבות, בתקווה ליצירת חוליית קישור דומיננטית בעונה הקרובה, עם עוד חיזוק שעתיד לבוא".

חדידה, שיחגוג בחודש הבא 26, גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, שיחק בליגת העל בהפועל כפ"ס והפועל חיפה ובשתי העונות האחרונות במכבי פ"ת, בה שימש כקפטן. אחרי שבלט אצל המלאבסים עם שבעה שערים בלאומית, בעונה החולפת הבקיע שני שערים ב-21 הופעות ליגה.

גיא חדידה
גיא חדידה | הפועל ירושלים

אהרון התייחס גם להחתמתו של שאמי: "איהאב עוזב לראשונה את סכנין, אחרי כ-100 הופעות בליגת העל, ואנחנו שמחים מאוד שהוא כאן. הוא מגיע כדי לתרום מנסיונו ולהתמודד על עמדת המגן השמאלי, עם התאמה למרקם – הן המקצועי והן החברתי – שנבנה כאן לקראת ליגת העל".

על שאבי בן ה-24 הוא אמר: "יהונתן הוא פוטנציאל גדול, ומבנה אישיות שמתאים לרוח המועדון. הוא מגיע כדי להוות תחרות ולתת אלטרנטיבה לאדבאיו אדליי בעת הצורך. אנחנו בצוות המקצועי סומכים על יהונתן ומאחלים לו את כל ההצלחה".

המנהל המקצועי דיבר גם על צירוף דראושה: "אחמד הוא שחקן ששמנו עליו עין כבר כמה שנים, כשבכל פעם הקדימו אותנו. אני שמח שהוא סוף סוף פה: הבאנו אותו מתוך אמונה שאת הפריצה המקצועית המשמעותית הוא יעשה בשורותינו בליגת העל".

איהאב שאמי
איהאב שאמי | הפועל ירושלים
יהונתן שאבי | הפועל ירושלים
אחמד דראושה | הפועל ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי