יחזור לשכונה? בני יהודה הגישה לאלירן עטר הצעת ענק

אלירן עטר
אלירן עטר | ברני ארדוב

הכתומים רוצים להחזיר את החלוץ למקום בו הכל התחיל והגישו לו הצעה מרשימה מאוד בסדר גודל של הליגה הלאומית: חוזה לשלוש שנים, כמעט 50% שכר יותר מההצעה שקיבל מליגת העל ותפקיד מקצועי אחרי הפרישה אם ירצה בכך

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כשבני יהודה ירדה בסיום העונה הקודמת לליגה הלאומית, ברק אברמוב הבטיח שיבנה סגל איכותי מאוד כדי לעלות בתוך עונה אחת בחזרה לליגת העל מבלי להיקלע לסיבוכים מיותרים. הבעלים מוכן להשקיע כפי שהבטיח, ולספורט1 נודע כי הכתומים הגישו לאלירן עטר הצעת ענק בסדר גודל של הליגה הלאומית.

בני יהודה רוצה "להחזיר הביתה" את החלוץ, שהחל את דרכו ככדורגלן בקבוצה משכונת התקווה, אצלה עלה לבוגרים לקראת סוף עונת 2003/04 ושיחק בכתום עד שנמכר למכבי תל אביב בסיום עונת 2009/10. בתווך, כזכור, הוא כבש את השער הכי מפורסם בקריירה שלו, שזיכה אותו למקום הרביעי בתחרות שער השנה של פיפ"א, כאשר סיפק מספרת מופלאה מול מכבי נתניה בעונת 2008/09.

בני יהודה הגישה כעת לאלירן עטר הצעת חוזה לשלוש שנים בשכר גבוה יותר משמעותית מההצעות אותן קיבל מליגת העל, אחת מהן של הפועל חיפה. מדובר בהפרש של כמעט 50% יותר בגובה השכר. אף קבוצה גם לא מוכנה להציע לחלוץ בן ה-34 חוזה לטווח כה ארוך של שלוש שנים.

אלירן עטר | שלומי גבאי

מדובר בהצעה מדהימה ביחס לליגה הלאומית, ועטר שוקל את צעדיו והאם הוא מעוניין בכלל לעבור לליגת המשנה. בדיוק כמו שעטר לא שש לרדת ליגה, הוא גם לא להוט להתחיל לנדוד בין קבוצות בליגת העל ולסיים כך קריירה מפוארת.

אחרי שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים בסיום העונה הקודמת, בה כבש 11 שערים, עטר זכה לעניין מהפועל באר שבע והפועל תל אביב. הקבוצה מבירת הנגב רק גיששה ולא מעבר, בזמן שחניכיו של ניר קלינגר התעניינו קצת יותר, אך הדבר לא התקדם והקבוצה הלכה על שחקנים אחרים.

עטר, בגיל 34, מבין שהחוזה הבא שלו עשוי להיות החוזה האחרון בקריירה שלו, וככל הנראה מבחינה כספית הוא לא יקבל שום הצעה כמו שהציעה לו בני יהודה – ובוודאות לא בחוזה לשלוש שנים. בסביבתו של החלוץ מספרים כי הוא שוקל את צעדיו ולא ממהר לקבל החלטה. מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, מאוד רוצה לצרף אותו ולחץ בנושא.

אם עטר יחתום על החוזה שהציעה לו בני יהודה לשלוש שנים – הוא יסיים אותו בגיל 37, ולספורט1 נודע כי החלוץ אף עשוי לקבל הבטחה לפיה יזכה לתפקיד מקצועי אחרי הפרישה אם יחפוץ בכך. האם אנחנו בדרך לאחד הקאמבקים המרגשים של הכדורגל הישראלי? ייתכן מאוד, ובינתיים לא נראה שיש מישהי שמתקרבת לבני יהודה בתנאים אותם היא מציעה לעטר, השחקן הפעיל עם הכי הרבה שערים בליגת העל (124).

אלירן עטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי