בשל עזיבת שפנדלהופר: בני סכנין תצרף ישראלי וזר לעמדת הבלם

לוקאס שפנדלהופר | מא

לאחר שהאוסטרי הודיע שלא ימשיך, בקבוצה הוחלט להחתים שני שחקנים במקומו. עמית ביטון, איתן רצון וטל כחילה הוזכרו כמועמדים, גם אור זהבי - במקרה שישוחרר מבית"ר. ג'אבר טרם החליט על עתידו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ביום שני הקרוב תפתח בני סכנין את אימוניה, אך בניית הסגל עדיין לא הושלמה בהתאם לדרישותיו של המאמן שרון מימר, שבעיקר רוצה להתחזק בחלק ההגנתי וזאת בעקבות עזיבתו של הבלם לוקאס שפנדלהופר. בקבוצה קיוו שהאוסטרי ימשיך בעונה הקרובה, אך הוא התקשה להשיג את השחרור מאסקולי האיטלקית וכעת בסכנין מנסים למצוא לו מחליף זר.

במקביל, במועדון החליטו להתחזק גם בבלם ישראלי נוסף ובין השמות שהוזכרו נמצאים עמית ביטון ואיתן רצון מהפועל באר שבע, בנוסף לטל כחילה שעזב את הפועל חדרה. גם שמו של בלם בית"ר ירושלים, אור זהבי, עלה כמועמד במקרה שישוחרר מקבוצתו הנוכחית.

גם הקישור של סכנין זקוק לחיזוק. למרות הישארותם של איהאב גנאים ובירם כיאל, עתידו של עטאא ג'אבר טרם התברר. לג'אבר הוצע חוזה חדש לטווח ארוך, אך הוא עדיין לא השיב. לגבי ההתקפה, ההערכה היא שבקבוצה ירצו לצרף חלוץ זר. אנתוני וארן ששוחרר מהפועל באר שבע היה מבוקש בסכנין, אבל העדיף לחפש אופציות אחרות בישראל, כאשר הפועל תל אביב, הפועל חיפה ומכבי נתניה נמצאות בין היעדים האפשריים מבחינתו.

עמית ביטון
עמית ביטון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי