דיווח: סגנית אלופת הודו סימנה את ניקיטה רוקאביצה

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

בהודו טוענים כי החלוץ האוסטרלי של מכבי חיפה מועמד מוביל להצטרף למוהון בגאן, לצד איבן טריצ'קובסקי מצפון מקדוניה. וגם: יאניק וילדסחוט חתם בצסק"א סופיה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כלל לא בטוח שמלך שערי ליגת העל בשתי העונות האחרונות, ניקיטה רוקאביצה, ימשיך במכבי חיפה בעונה הבאה, דבר שמושך עניין ממספר קבוצות באסיה. אחת מהן היא מוהון בגאן ההודית שסיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה המקומית, כך דווח הערב (שבת) בכלי התקשורת בהודו.

על פי הדיווח, המועדון ההודי מחפש חיזוק לחלק הקדמי והוא סימן את רוקאביצה ואיבן טריצ'קובסקי הצפון מקדוני של א.א.ק. לרנקה שכבש אשתקד 16 שערים והוסיף שני בישולים ב-30 הופעות בליגה הקפריסאית.

מוהון בגאן אגב מעולם לא זכתה בליגה ההודית, אך מאמנה הנוכחי אנטוניו לופס הבאס זכה בשתי אליפויות הודו עם אתלטיקו דה קולקטה. שחקנה הבולט בקבוצה הוא ג'וני קאוקו שייצג את נבחרת פינלנד ביורו 2020 וחברו של רוקאביצה ליבשת אוקיאניה, רוי קרישנה שגם מחזיק בתואר מלך שערי נבחרת פיג'י בכל הזמנים.

בתוך כך, יאניק וילדסחוט שכבר עזב את מכבי חיפה, חתם הערב בשורות צסק"א סופיה שסיימה את העונה שעברה בבולגריה במקום השלישי, אשר העניק לה את הכרטיס לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

יאניק וילדסחוט | צסק"א סופיה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי