בנוף הגליל ממתינים לאקווה וג'אבר ממכבי חיפה

דייויד אקווה | אודי ציטיאט

הקשר המריא עם האלופה למחנה האימונים וזו תקבע לגביו רק בסיומו. הבלם משהה את ההחלטה ובוחן אופציות נוספות. מרינוביק ינחת בשני, פרייטר טרם קיבל אישור כניסה. שכרו הגבוה של פלקושצ'נקו מנע אפשרות לצרפו

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל תפתח ביום שלישי את אימוניה לקראת עונת 2021/22 החגיגית בליגת העל. במועדון אומנם מודעים לעובדה שטרם הצליחו להנחית בקבוצה שמות משמעותיים מהזירה המקומית ולכן מקווים בקבוצה שההצלחה תגיע מכיוון השחקנים הזרים. השוער הניו זילנדי סטפן מרינוביק צפוי לנחות מחר (שני) בישראל ויתייצב לאימון הפתיחה ואילו קווין פרייטר שחתם בשבוע שעבר, טרם קיבל אישור כניסה לישראל בשל מגבלות נגיף הקורונה וראשי הקבוצה הצפונית עושים מאמצים כדי שינחת עד סוף השבוע.

בין השמות החדשים שחתמו נמצאים צמד הבלמים, פאדי נג'אר ודולב אזולאי וגם הקשר סלומון דניאל. בנוף הגליל מעוניינים גם בהמשך דרכם של צמד שחקני מכבי חיפה דייויד אקווה והקשר מחמוד ג'אבר. האחרון יצא הבוקר עם הירוקים למחנה האימונים ובכרמל הבטיחו כי ההחלטה לגביו תתקבל בסופו. במידה שיוחלט להשאילו – הוא יחתום בקבוצה של ירון הוכנבוים. 

הירוקים גם הסכימו להשאיל את אקווה לעונה נוספת אך אך בסביבתו של הבלם לא ממהרים לחתום ובוחנים עבורו אופציות נוספות בישראל ובחו"ל. בנוף הגליל הבהירו: "אנחנו מעוניינים בשני השחקנים ונמתין להם לפחות עוד שבוע ימים". בקבוצה רצו גם לצרף את הקשר מקסים פלקושצ'נקו אך שכרו הגבוה מנע את המהלך.

מחמוד ג'אבר, אסף הרשקו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי