מכבי חיפה מגבירה את המאמצים לצירוף דוד, שרוצה ללבוש ירוק

דין דוד | אריאל שלום

בסביבת חלוץ מ.ס אשדוד טוענים שהוא רוצה לעבור לכרמל ומנסים למצוא מתווה. עוואד, בו מתעניינת גם הפועל ת"א, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. וגם: כיאל מנסה לשכנע את טואטחה לחתום בבני סכנין, פאו ירדה מרודריגס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מגבירה את המאמצים להחתמת דין דוד, בתקווה להנחיתו במחנה האימונים בהולנד. בסביבתו של החלוץ טוענים שהוא רוצה לשחק אצל האלופה ואנשיו עושים מאמצים למצוא מתווה שיתאים לירוקים ולקבוצתו הנוכחית, מ.ס אשדוד. אחת האפשרויות שעלו היא שקבוצתו של ברק בכר תעביר שחקנים בנוסף לסכום כספי, כשהשמות שנמצאים כרגע על הפרק הם של מוחמד עוואד ושל מקסים פלקושצ'נקו, שבניגוד לחלוץ לא המריא עם הירוקים למחנה האימונים בהולנד.

עוואד עשוי לבקש לעזוב את מכבי חיפה, שכן בחלק הקדמי של הקבוצה כרגע אפשר למצוא את גודסוויי דוניו ובן שהר שאמורים לקבל קרדיט לפניו. בינתיים, מי שמביעה עניין בעוואד היא הפועל תל אביב, שכידוע קיוותה לצרף את בן שהר ועדיין מחפשת חלוץ. מלבד דוד, על הפרק נמצא גם מאוויס צ'יבוטה אבל בשלב זה, בין אלופת ישראל ללודוגורץ קיימים פערים גדולים. עוד בשבוע שעבר הירוקים שיפרו את הצעתם עבור החלוץ, אך הבולגרים מתעקשים לקבל מיליון יורו.

מי שצפוי לסיים את דרכו בכרמל בקרוב הוא טאלב טוואטחה, שכידוע יצא מהרוטציה של ברק בכר בחודשים האחרונים ועשוי להתיר את חוזהו תמורת פיצוי כספי. כזכור, הירוקים החתימו לאחרונה שת שון גולדברג מהפועל באר שבע, שאמור לשמש כמחליפו של סאן מנחם. בינתיים, מי שנכנס לתמונה ועושה מאמצים גדולים לשכנע את טוואטחה לחתום בבני סכנין הוא חברו בירם כיאל.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, אחרי שביום שישי האחרון נטען ב"גאזטה" היווני שחוסה רודריגס על הכוונת של פנאתינייקוס, היום (ראשון) דווח באתר אחר בתקשורת המקומית, SDNA, כי הספרדי ירד מהתכניות של הקבוצה מאתונה, כיוון שאינו עומד בדרישות של המאמן איבן יובאנוביץ'.

מכבי חיפה נחתה היום בהולנד, שם הם כאמור יקיימו מחנה אימונים בן שבוע ימים וייערכו לקראת עוענת 2021/22. בניגוד לשנים עברו, הירוקים הצליחו לגבש את מרבית הסגל, כאשר איתמר ישראלי, ראיין סטריין, אורי דהן ועלי מוחמד כבר חתמו בקבוצה ואליהם הצטרפו גם רז מאיר שהאריך חוזה וכן בן שהר שהמריא עם עם חבריו החדשים להולנד ויחתום רשמית בקרוב.

טאלב טוואטחה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי