הרוש חתם בהפועל ב"ש והתנצל בפני האוהדים. קבהא יעזוב?

אריאל הרוש | הפועל באר שבע, רשמי

השוער שישחק בבירת הנגב בשנתיים הקרובות, שלח מסר מפויס: "לצערי התקופה הקודמת שלי במועדון הסתיימה בטונים צורמים, עליהם אני מצר ומתנצל מעומק ליבי". מלבד הקשר שמסרב לקצץ, גם קלטינס עשוי לעזוב בקרוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מצאה שוער. היום (שני) הודיעה הקבוצה מבירת הנגב על החתמתו של אריאל הרוש לשנתיים, לאחר פגישה מוצלחת עם ראשי המועדון.

הרוש שעזב את שנפרד מהקבוצה בטונים צורמים רק בשנה שעברה, שלח מסר מפייס לאוהדים בהודעה הרשמית: "אוהדים יקרים, אני שמח לחזור היום להפועל ב"ש, מועדון שקיבל אותי בהמון חום ואהבה לפני שלוש שנים ונתן לי את הבמה המקצועית. לצערי התקופה הקודמת שלי במועדון הסתיימה בטונים צורמים, עליהם אני מצר ומתנצל מעומק ליבי".

"כמו כולם, גם אני עושה טעויות ולומד כל הזמן מהחיים עצמם. אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי זה תמיד להוקיר תודה על כל מה שאתה מקבל, לא משנה כמה, ממי ומתי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מכם האוהדים ומכל מי שנפגע בדרך. אני חוזר למועדון בוגר יותר וחדור מוטיבציה לעבוד קשה, להילחם כל דקה על הזכות להגן על השער שלנו ולעשות הכל עבור הצלחת המועדון. הפועל ב"ש תמיד תהיה מעל הכל".

שיר צדק, אריאל הרוש, אריק סאבו
שיר צדק, אריאל הרוש, אריק סאבו | אודי ציטיאט

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "החלטנו לפתוח דף חדש עם אריאל ולהסתכל אך ורק קדימה. אריאל שוער מצוין ואני בטוח שהוא יתרום לנו רבות. יש לי אמון מלא בקהל הנפלא שלנו שיודע שטובת המועדון עומדת תמיד לנגד עינינו. אנחנו משפחה אחת ונמשיך לחבק כל שחקן שלובש את המדים שלנו".

בתוך כך, הקבוצה ומרואן קבהא חידשו את המגעים בנוגע בעניין הקיצוץ בחוזהו. הקשר מסרב לקצץ בשכרו ובשלב זה נראה כי הצדדים במבוי סתום. אחת האפשרויות שעלתה במועדון היא שקבהא יעזוב לקבוצה אחרת. עד היציאה למחנה האימונים מחראמורה להיערך שיחה נוספת שבעקבותיה יוחלט על עתידו. יש לציין כי המאמן רוני לוי מרוצה מהשחקן ובונה עליו לעונה הקרובה, אולם העניין הכלכלי משחק תפקיד חשוב בהחלטת המועדון. באר שבע תמריא למחנה בפולין עם כל הסגל שלה, כולל מספר שחקני נוער.

מרואן קבהא | דני מרון

דוד קלטינס עדיין במגעים עם הפועל תל אביב, אך הפערים גדולים. בנוסף, בית"ר ירושלים מעוניינת בשחקן ומחפשת דרך להחתימו למרות החוזה הגבוה שלו. גם אופציה בפולין עדיין על הפרק. ההערכה היא שקלטינס לא ימשיך במועדון.

בנושא אחר, הפועל באר שבע תמריא הלילה (בין שני לשלישי) למחנה האימונים השנתי שייערך בקיילצה, פולין. הקבוצה תנחת בבירת פולין בבוקר יום שלישי ומשם תעשה את דרכה למתחם האימונים בקיילצה. הקבוצה תערוך שלושה משחקי אימון: יום שישי, (2.7, 18:00) מול ל.ק.ס נצצ'ה (פולין) יום ראשון, (4.7, 19:00) מול רסוביה ז'שוב (פולין) יום רביעי, (7.7, 19:00) מול אומוניה ניקוסיה (קפריסין). דור מיכה שטרם חתם רשמית לא ימריא למחנה.

סגל השחקנים למחנה האימונים:

אריאל הרוש, עומרי גלזר, ניב אליאסי (שוער), אור דדיה, איאד אבו עביד, חאתם אלחמיד, מיגל ויטור, איתן טיבי, אביב סולומון, לירן כהן, תומר יוספי, איליי מדמון, מריאנו בריירו, מרואן קבהא, דוד קלטינס, עילאי טרוסט, רועי גורדנה, נתי אסקיאס, רועי אזוט, אלטון אקולטסה, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, רותם חטואל, שגיב יחזקאל, איתמר שבירו, איתי שכטר.

דוד קלטינס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי